La vaga dels treballadors dels supermercats de Glovo a Barcelona ha obligat l'empresa a retirar el servei de l'aplicació. Durant els tres primers dies d'aturades i mobilitzacions, l'empresa no ha pogut servir comandes des dels sis establiments de Glovo Market que té a la capital catalana. CCOO ha qualificat d'"èxit" la convocatòria i ja ha cridat els treballadors a fer vaga el cap de setmana que ve.
Els empleats reivindiquen una millora de la situació laboral, que consideren que és "precària" i d'"abús", "mentre l'empresa guanya diners a cabassos". Segons el sindicat, els sous no arriben al Salari Mínim Interprofessional, no es paguen les vacances, no es compleix amb els intervals de descans ni les baixes mèdiques. A banda, la representació dels treballadors denuncia que no hi ha un establiment amb lavabos, aigua i vehicles a disposició dels empleats.
L'objectiu de la vaga, segons CCOO, és negociar la contractació directa de la plantilla, ja que molts dels treballadors operen en règim d'autònoms o estan contractats a través d'ETT. De moment, el sindicat assegura que Glovo no s'hi ha posat en contacte i que, si no hi ha cap reacció per part de l'empresa, seguirà la vaga.