08
de Novembre
de
2015
Act.
12
de Novembre
de
2015
Sushifresh afronta a la recta final d'aquest 2015 l'inici del seu pla d'expansió, que preveu duplicar facturació i plantilla el 2017, període en el qual comptarà amb tres establiments a la ciutat de Barcelona i un altre a Sant Cugat del Vallès, que facturaran tres milions d'euros i comptaran amb uns 80 treballadors, enfront dels 36 actuals.
En declaracions a Europa Press, la propietària i fundadora de Sushifresh, Sara Serantes, ha explicat que l'augment de la demanda en el seu establiment ubicat a la Via Augusta de Barcelona ha motivat que la marca faci el salt del menjar per portar i a domicili al concepte de botiga-restaurant amb un nou local que obrirà al desembre al carrer Europa de la capital catalana.
"Vaig arribar del meu viatge a Nova Zelanda quan tenia 25 anys. Embarassada i sense ocupació, i va ser llavors quan vaig decidir obrir aquest negoci de menjar japonès a domicili, perquè en aquell moment no hi havia cap e-commerce com aquest", ha explicat Serantes
Sushifresh, el primer restaurant japonès per Internet, va començar a caminar al desembre de 2011. Després d'uns inicis en una cuina llogada d'un hotel, Serantes va obrir el primer local al maig de 2013.
L'obertura de la botiga-restaurant al carrer Europa permetrà impulsar la facturació aquest any fins als 1,5 milions d'euros, i el 2017 Serantes preveu obrir un establiment al Born de Barcelona i un altre local a Sant Cugat del Vallès, amb els quals Sushifresh aconseguirà unes vendes de tres milions. "Volem cobrir tota Barcelona. Si aquestes tres obertures i la de Sant Cugat van bé, em plantejo obrir un altre local a la capital, però de moment no estic interessada en nous establiments i tampoc en franquícies, perquè no vull que es desvirtuï la idea", ha indicat.
Per seguir creixent, Serantes no aposta tant per noves botigues, sinó per noves línies de negoci i estudia obrir un nou servei de menjar a domicili d'un altre tipus de gastronomia a partir de 2016: "Elaboraríem els productes a la cuina de Via Augusta i si hi ha demanda, obriríem el primer establiment en sis mesos per la zona de Sarrià-Sant Gervasi", conclou.
En declaracions a Europa Press, la propietària i fundadora de Sushifresh, Sara Serantes, ha explicat que l'augment de la demanda en el seu establiment ubicat a la Via Augusta de Barcelona ha motivat que la marca faci el salt del menjar per portar i a domicili al concepte de botiga-restaurant amb un nou local que obrirà al desembre al carrer Europa de la capital catalana.
"Vaig arribar del meu viatge a Nova Zelanda quan tenia 25 anys. Embarassada i sense ocupació, i va ser llavors quan vaig decidir obrir aquest negoci de menjar japonès a domicili, perquè en aquell moment no hi havia cap e-commerce com aquest", ha explicat Serantes
Sushifresh, el primer restaurant japonès per Internet, va començar a caminar al desembre de 2011. Després d'uns inicis en una cuina llogada d'un hotel, Serantes va obrir el primer local al maig de 2013.
L'obertura de la botiga-restaurant al carrer Europa permetrà impulsar la facturació aquest any fins als 1,5 milions d'euros, i el 2017 Serantes preveu obrir un establiment al Born de Barcelona i un altre local a Sant Cugat del Vallès, amb els quals Sushifresh aconseguirà unes vendes de tres milions. "Volem cobrir tota Barcelona. Si aquestes tres obertures i la de Sant Cugat van bé, em plantejo obrir un altre local a la capital, però de moment no estic interessada en nous establiments i tampoc en franquícies, perquè no vull que es desvirtuï la idea", ha indicat.
Per seguir creixent, Serantes no aposta tant per noves botigues, sinó per noves línies de negoci i estudia obrir un nou servei de menjar a domicili d'un altre tipus de gastronomia a partir de 2016: "Elaboraríem els productes a la cuina de Via Augusta i si hi ha demanda, obriríem el primer establiment en sis mesos per la zona de Sarrià-Sant Gervasi", conclou.