01
de Febrer
de
2017
Act.
01
de Febrer
de
2017
L'empresa nord-americana Take-Two ha comprat l'estudi Social Point per 250 milions de dòlars (230 milions d'euros). Així ho ha anunciat en un comunicat la companyia cotitzada al Nasdaq en un comunicat. Segons l'acord a què han arribat ambdues empreses, el pagament es farà amb 175 milions de dòlars (162 milions d'euros) en efectiu i la resta en accions. De la seva banda, els fundadors de Social Point, que es mantindran a la companyia, podran escollir entre rebre fins a 25,9 milions de dòlars en efectiu o en accions.
Fundada a Barcelona l'any 2008 per Horacio Martos i Andrés Bou, Social Point, és l'empresa creadora d'exitosos videojocs per a telèfon mòbil com ara World Chef, Monster Legends i Dragon Land entre d'altres, amb centenars de milers de descàrregues. L'empresa, que compta amb una plantilla de més de 270 treballadors, va facturar gairebé 85 milions d'euros en vendes l'any 2015. Aproximadament la meitat dels beneficis de Social Point provenen dels Estats Units.
El CEO de Take-Two, Strauss Zelnick, ha afirmat que "amb l'adquisició de Social Point, Take-Two diversifica el seu negoci i expandeix el seu portafoli de jocs amb un creixement ràpid". Segons el comunicat, "l'experimentat equip de Social Point comparteix el nostre compromís d'oferir entreteniment d'alta qualitat i creiemt que les ofertes de Social Point seran un complement perfecte pel nostre negoci", ha afegit Zelnick.
Take-Two és desenvolupadors¡ i distribuïdor de videojocs com Civilization o Mafia. L'empresava facturar 1.400 milions de dòlars l'any passat i la seva valoració supera els 4.600 milions de dòlars.
Fundada a Barcelona l'any 2008 per Horacio Martos i Andrés Bou, Social Point, és l'empresa creadora d'exitosos videojocs per a telèfon mòbil com ara World Chef, Monster Legends i Dragon Land entre d'altres, amb centenars de milers de descàrregues. L'empresa, que compta amb una plantilla de més de 270 treballadors, va facturar gairebé 85 milions d'euros en vendes l'any 2015. Aproximadament la meitat dels beneficis de Social Point provenen dels Estats Units.
El CEO de Take-Two, Strauss Zelnick, ha afirmat que "amb l'adquisició de Social Point, Take-Two diversifica el seu negoci i expandeix el seu portafoli de jocs amb un creixement ràpid". Segons el comunicat, "l'experimentat equip de Social Point comparteix el nostre compromís d'oferir entreteniment d'alta qualitat i creiemt que les ofertes de Social Point seran un complement perfecte pel nostre negoci", ha afegit Zelnick.
Take-Two és desenvolupadors¡ i distribuïdor de videojocs com Civilization o Mafia. L'empresava facturar 1.400 milions de dòlars l'any passat i la seva valoració supera els 4.600 milions de dòlars.