Talgo confirma una oferta de fusió d’Skoda en plena opa de GanzMavag

El grup hongarès ha demanat autorització a la CNMV per una opa per valor de 620 milions d’euros

El tren d'alta velocitat low cost de Renfe, Avlo, utilitza el model S106 de Talgo en els seus trajectes entre Figueres-Vilafant i Madrid  | ACN El tren d'alta velocitat low cost de Renfe, Avlo, utilitza el model S106 de Talgo en els seus trajectes entre Figueres-Vilafant i Madrid | ACN

L'empresa ferroviària Talgo ha confirmat aquest dimarts que ha rebut una proposta de fusió d’Skoda en plena opa del grup hongarès GanzMavag. En un fet rellevant publicat a la CNMV, Talgo ha indicat que Skoda li ha fet arribar una proposta de “combinació de negocis i integració industrial”, però sense oferta econòmica.

En aquest sentit, la companyia de fabricació de material ferroviari ha demanat a Skoda “informació detallada” de la proposta i que indiqui “si implica oferir als accionistes de la societat una contraprestació superior a l’oferta per GanzMavag” en l’opa anunciada el 7 de març. A més, demana informació sobre si l’oferta es faria en efectiu i que expliqui les seves actuals “capacitats industrials i financeres”.

Més info: 2,2 milions d'euros: el cost laboral diari dels retards a Rodalies

El grup hongarès va demanar autorització a la CNMV per una opa per valor de 620 milions d’euros. La firma demanava adquirir tots els títols de l'empresa ferroviària, a cinc euros cadascun. 

Més informació
Entre robatoris, Rodalies i la resiliència de les infraestructures crítiques
Reparar l'avaria pel robatori de coure a Rodalies costarà 15 milions d'euros i dos mesos
Avui et destaquem
El més llegit