Tattox ha anunciat el tancament de dues rondes d’inversió en els últims mesos amb els quals ha sumat un total de 480.000 euros. La primera ronda, liderada per BCombinator i business angels referents en la indústia del tatuatge, va ser al desembre. La segona ronda que ha aixecat la startup coneguda com el Tinder dels tatuatges s'ha fet oficial aquest mes de juliol, amb la incorporació d'Ona Capital i l'acompanyament dels socis anteriors.
"La clau és connectar la idea de tattoo que tinguis al teu cap amb el tatuador més adequat gràcies al match” assegura Joel Orteu CEO de Tattoox i un dels cinc fundadors de la startup. Tattoox es va llançar a l'agost de 2021 i des de llavors ja s'han transaccionat, a través de la startup, més de 700.000 euros en tatuatges. Actualment, ja compten amb 1.200 tatuadores i reben més de 4.000 sol·licituds mensuals de gent interessada en tatuar-se a través de la plataforma.
“Considerem que aquest és un mercat amb moltes oportunitats on és molt important respectar les dinàmiques del sector”, analitza Orteu. A més de voler acostar el tatuatge a tothom, la seva altra gran ambició és ajudar a créixer la indústria, que està en una fase inicial. Inicialment van començar treballant només amb tatuadors de Barcelona, però actualment ofereixen també aquesta solució a Madrid i altres ciutats espanyoles. El seu pròxim objectiu és creuar l'oceà, començant per Ciutat de Mèxic, que és considerada la capital del tattoo a Llatinoamèrica.