Telefónica accelera els ingressos a totes les verticals i mercats per mantenir un benefici de 706 milions d'euros durant el primer trimestre de 2022. El resultat suposa un retrocés del 20,3% si es compara amb el mateix periode de 2021. Tot i això, el grup celebra un "sòlid inici de l'any" en què també han aconseguit avançar en els objectius del seu pla estratègic, especialment aquells dedicats a la creació de valor.
Les operacions més destacades entre el gener i el març s'han donat en alguns dels mercats clau de la companyia. Al Brasil, Telefónica ha tancat la compra dels actius mòbils d'Oi, amb unes sinergies per valor d'uns 1.000 milions d'euros. També ha assolit acords a l'Estat per la compra dels drets del futbol; ha millorat la seva xarxa a Alemanya i ha adquirit la britànica Incremental, que s'ha afegit a Telefónica Tech; a més de l'alemanya de Cloud Be-terna.
L'Estat espanyol roman el principal mercat de Telefónica, amb el 28% dels ingressos globals de la companyia. La segueix Hispanoamèrica, amb un 20%; i el Brasil i Alemanya, que volten el 18% de la facturació de l'empresa. Els principals creixements s'han registrat als països de l'Amèrica Llatina, amb un 18,1% més al Brasil i un 10,9% a la resta del continent.
La branca tecnològica de la TelCo, Telefónica Tech, registra un creixement substancial durant el trimestre, amb un 80,6% més d'ingressos en termes interanuals, fins a fregar els 300 milions d'euros. Quant a Telefónica Infra, l'avenç s'ha produït en la creació de vehicles de fibra a l'Estat i el Regne Unit, a més de l'aliança amb Pontegadea.