Movistar ha presentat avui miMovistar, el seu nou portfolio global per al gran públic mitjançant el qual els clients podran triar aquells productes i serveis que necessitin, d'una manera senzilla, personalitzable i flexible. Segons expliquen, la proposta és "l'evolució natural de Movistar Fusión", el producte de referència de Movistar en els últims deu anys, que va obrir el camí a les ofertes integrades amb factura única i que va marcar el pas del mercat espanyol.
miMovistar neix amb l'ambició de convertir-se en un ecosistema on els clients puguin construir i gestionar tot el que sigui necessari per a la seva vida, amb diferents territoris com ara mi Conectividad, miConectividad, miEntretenimiento, misFinanzas o miHogar, miBienestar.
Amb aquest nou moviment, Movistar respon a les necessitats derivades de la transformació del mercat i d'un consumidor que demanda flexibilitat i personalització, tant en els serveis de connectivitat com en els de continguts o en serveis rellevants per a la seva vida, podent controlar els costos.
Emilio Gayo, president de Telefónica Espanya assenyala que “fa deu anys vam llançar una proposta integradora dels serveis de comunicació i continguts que demandava el mercat i que es va convertir en el format líder de l'oferta de comunicacions. I ho vam dissenyar després d'escoltar intensament els nostres clients. Des de llavors, el mercat s'ha transformat i nosaltres ens hem adaptat a ell i avui continuem fent-ho”.