• Empresa
  • Telefónica llança miMovistar, les noves tarifes personalitzables que substitueixen Fusión

Telefónica llança miMovistar, les noves tarifes personalitzables que substitueixen Fusión

Aquest configurador suma a la connectivitat i la televisió serveis de salut, gaming i seguretat a la llar

Una botiga de Movistar | Cedida
Una botiga de Movistar | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
04 de Maig de 2022
Act. 04 de Maig de 2022

Movistar ha presentat avui miMovistar, el seu nou portfolio global per al gran públic mitjançant el qual els clients podran triar aquells productes i serveis que necessitin, d'una manera senzilla, personalitzable i flexible. Segons expliquen, la proposta és "l'evolució natural de Movistar Fusión", el producte de referència de Movistar en els últims deu anys, que va obrir el camí a les ofertes integrades amb factura única i que va marcar el pas del mercat espanyol.

miMovistar neix amb l'ambició de convertir-se en un ecosistema on els clients puguin construir i gestionar tot el que sigui necessari per a la seva vida, amb diferents territoris com ara mi Conectividad, miConectividad, miEntretenimiento, misFinanzas o miHogar, miBienestar.

Amb aquest nou moviment, Movistar respon a les necessitats derivades de la transformació del mercat i d'un consumidor que demanda flexibilitat i personalització, tant en els serveis de connectivitat com en els de continguts o en serveis rellevants per a la seva vida, podent controlar els costos.

Emilio Gayo, president de Telefónica Espanya assenyala que “fa deu anys vam llançar una proposta integradora dels serveis de comunicació i continguts que demandava el mercat i que es va convertir en el format líder de l'oferta de comunicacions. I ho vam dissenyar després d'escoltar intensament els nostres clients. Des de llavors, el mercat s'ha transformat i nosaltres ens hem adaptat a ell i avui continuem fent-ho”.