• Empresa
  • Telefónica ven la seva filial al Perú a Integra Tec Internacional per uns 900.000 euros

Telefónica ven la seva filial al Perú a Integra Tec Internacional per uns 900.000 euros

La nova propietat es compromet a llançar una opa per adquirir el 0,7% restant del capital social

La seu de Telefónica a Madrid | Europa Press
La seu de Telefónica a Madrid | Europa Press
Redacció VIA Empresa | ACN
14 d'Abril de 2025

Telefónica ha venut a Integra Tec Internacional la seva filial al Perú per uns 3,7 milions de sols peruans (uns 900.000 euros al canvi actual), segons ha detallat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV). 

 

Es tracta del 99,3% d'accions que tenia la multinacional i per un import tenint en compte la situació de la multinacional al país andí, que es troba en concurs de creditors. Alhora, també es manté a disposició de Telefónica Perú l'import total no disposat del crèdit de 1.549 milions de sols (uns 370 milions d'euros). L'acord també contempla que Integra llanci una oferta pública d'adquisició (opa) de la resta d'accions, del 0,7%.

L'acord també contempla que Integra llanci una oferta pública d'adquisició (opa) de la resta d'accions, del 0,7%

La companyia espanyola informa que l'operació s'emmarca dins la política de gestió de cartera dels actius del grup i amb l'estratègia de "reduir gradualment" la presència a Hispanoamèrica. Precisament, fa un mes, Telefónica també va acordar la venda de la seva filial a Colòmbia a Millicom Spain.