Tiendeo, la web i aplicació de catàlegs i ofertes en línia, amb seu a Barcelona i fundada el 2011, ha tancat l’exercici 2021 amb una facturació superior als 13 milions d’euros, on el seu creixement ha estat del 24% amb una facturació de 10,5 milions d’euros el 2020.
A punt de celebrar el seu onzè aniversari, la plataforma especialitzada en la digitalització del sector retail, va néixer amb l’objectiu de presentar una alternativa al catàleg de paper, a través d’una tecnologia sostenible i responsable amb el medi ambient que connectarà als ciutadans amb les millors promocions properes a la seva ubicació.
Entre les principals fites es troben la consolidació del seu projecte Cashback a Espanya i la seva expansió a nous mercats (Mèxic, el Brasil, Portugal, França), el creixement de les campanyes i la inversió en el producte hiperlocal que permet arribar a audiències locals esteses a través d'un partenariat amb Google i Facebook, així com el desenvolupament tecnològic de la plataforma de compra en línia del comerç local, BCN market i Palma Activa, que van tenir un bon acolliment entre els consumidors.