Tous, la popular marca de joieria i accessoris, crea un hub digital en el centre de Barcelona amb l'objectiu d'atreure talent digital i desenvolupar nous projectes innovadors de la mà de les noves tecnologies.
Així ho ha explicat Alba Tous, la presidenta de la companyia, que també ha parlat de que el centre ha de ser referent en innovació en el sentit més ampli de la paraula, ja que l'empresa aposta, assegura Tous, per la omnicanalitat, el canal digital i la innovació de processos.
El hub digital, en el qual treballen 20 persones, funciona des de fa un mes en unes oficines situades molt prop de la botiga que té la marca en la confluència de l'avinguda Diagonal amb la Via Augusta de Barcelona.
Espai a Barcelona per captar talent
Per tal que els treballadors no hagin d'anar fins a Manresa, on l'empresa té les seves oficines centrals, la companyia ha optat per crear el centre a Barcelona, de manera que sigui més fàcil la captació de talent, un repte cada cop "més difícil", segons el conseller delegat de Tous, Carlos Soler-Duffo. "El talent costa captar-lo i tu com a empresa intentes posar les millors condicions per a atreure aquest talent costi el que costi", ha afegit Alba Tous.
Soler Duffo ha recordat que Tous ja va crear l'any passat un comitè digital dins de l'estructura de la companyia i va fitxar a Carolina De la Calzada com a directora de Negoci Digital per a enfortir aquest àrea de negoci.
Tous va tancar 2018 amb un benefici net consolidat de 27,3 milions d'euros, un 120% més que en 2017, quan es van registrar diverses despeses extraordinàries que, sense tenir-los en compte, haguessin suposat un increment dels guanys del 38%.