TradeINN, el grup de venda online de material esportiu, ha tancat el 2017 amb una facturació de 120 milions d’euros. Aquesta xifra suposa un creixement del 60% respecte al 2016, quan l’empresa va facturar 75 milions d’euros.
TradeINN gestiona una mitjana de més de 7.000 comades diàries, un 40% més que fa un any. Segons el fundador i CEO del grup, David Martin, “hem superat totes les previsions: a principis de l’any passat esperàvem tancar l’exercici amb 100 milions d’euros i finalment hem superat aquesta xifra en 20 milions”. Fa nou anys, l’empresa facturava 1 milió d’euros. Amb aquests bons resultats, TradeINN espera arribar als 150 milions d’euros el 2018.
L’empresa compta amb 14 botigues online, des de les quals ven a 193 països, i ja sumen més de 2,5 milions de clients a tot el món. El seu nombre de referències a la venda arriba al milió d’articles. A més, TradeINN també disposa de dos comerços físics: una botiga a Celrà, amb una àrea comercial de 100 metres quadrats, i la botiga de The North Face Girona.