• Empresa
  • Ulabox replicarà el model a Madrid

Ulabox replicarà el model a Madrid

El súper en línia reproduirà el seu sistema logístic de Barcelona a la capital espanyola

Jaume Gomà, CEO i fundador del supermercat online Ulabox, insisteix en "posar les necessitats de l'usuari al centre de tot"
Jaume Gomà, CEO i fundador del supermercat online Ulabox, insisteix en "posar les necessitats de l'usuari al centre de tot"
Europa Press
07 de Març de 2016
Act. 07 de Març de 2016
El supermercat en línia Ulabox preveu replicar aquest any a Madrid el model logístic que té actualment a Barcelona, que permet distribuir productes frescos, refrigerats i congelats gràcies al seu magatzem local a la Zona Franca de Barcelona.

El cofundador i conseller delegat d'Ulabox, Jaume Gomà, ha explicat que els objectius per a aquest 2016 són mantenir la taxa de creixement a Barcelona mentre es replica el model a Madrid, i triplicar la facturació "com a mínim" respecte a 2015.

Gomà ha assenyalat que el ritme d'increment de la facturació s'intensificarà -abans es doblava anualment- impulsat pels resultats de la primera campanya publicitària de la companyia en cinc anys de vida.

Es tracta d'una campanya en mitjans tradicionals iniciada el setembre de 2015 que, a més de doblar el ritme de creixement que s'estava aconseguint, ha permès descobrir que els nous clients usen més els dispositius mòbils per fer les seves compres i també són més consumidors de productes frescos.

L'empresa va captar cinc milions d'euros en la seva tercera ronda d'inversió el juny de 2015 per a la campanya publicitària, que no es va voler dur a terme fins que el "producte fos perfecte".

La companyia barcelonina gestiona al voltant de 10.000 compres en línia al mes, té 56 treballadors i porta a terme la seva activitat a tot Espanya, excepte les Canàries i Ceuta-Melilla.

El sector
Gomà opina que l'aparició de productes de distribució express de grans empreses com El Corte Inglés i Amazon afectarà positivament l'activitat d'Ulabox perquè no competiran pels mateixos clients, però provocaran que el consumidor exigeixi més qualitat i millorar la seva experiència de compra.

El director executiu ha assegurat que el fet de no tenir una botiga física permet que l'empresa innovi en les compres en línia.