16
de Març
de
2016
Act.
16
de Març
de
2016
Amb només 12 anys d'edat, el jove Emile Burbidgeha estat contractat per la multinacional Toys "R" Us a Canadà com a Chief Play Officer (Director de l'Oficina de Joc o Diversió, en les seves sigles en anglès fent un joc de paraules amb el terme CPO – Chief Product Officer). La seva missió serà posar a prova les joguines, fer recomanacions i presentar-les als mitjans durant tot un any, ha informat el gegant nord-americà de distribució de joguines.
Així doncs, li espera un any agitat al jove quebequès, doncs a més de complir amb les activitats de promoció mediàtica i les proves de joguines haurà de complir a més amb les seves obligacions escolars. La remuneració que obtindrà el jove serà tant en dòlars com en joguines, ha assenyalat la companyia.
"Em sento el noi més afortunat del país i encara no m'ho puc creure", ha declarat Burgidge, i afegeix que "em vaig alegrar molt quan em van donar la feina! No puc esperar a començar".
La seva mare, Paloma Izquierdo, assegura que el petit "té una energia desbordant" i podrà complir amb els seus compromisos. Liz MacDonald, vicepresidenta de màrqueting de Toys "R" Us creu que "l'Emile farà molt bé la seva feina" i, afegeix, "la figura del CPO va ser creada perquè, com a autoritat canadenca de les joguines, sabem que els nens són experts en mostrar i recomanar als pares les millors novetats en les joguines". Aquesta és la quarta edició que la filial canadenca de la multinacional duu a terme aquesta acció de màrqueting.
Així doncs, li espera un any agitat al jove quebequès, doncs a més de complir amb les activitats de promoció mediàtica i les proves de joguines haurà de complir a més amb les seves obligacions escolars. La remuneració que obtindrà el jove serà tant en dòlars com en joguines, ha assenyalat la companyia.
"Em sento el noi més afortunat del país i encara no m'ho puc creure", ha declarat Burgidge, i afegeix que "em vaig alegrar molt quan em van donar la feina! No puc esperar a començar".
La seva mare, Paloma Izquierdo, assegura que el petit "té una energia desbordant" i podrà complir amb els seus compromisos. Liz MacDonald, vicepresidenta de màrqueting de Toys "R" Us creu que "l'Emile farà molt bé la seva feina" i, afegeix, "la figura del CPO va ser creada perquè, com a autoritat canadenca de les joguines, sabem que els nens són experts en mostrar i recomanar als pares les millors novetats en les joguines". Aquesta és la quarta edició que la filial canadenca de la multinacional duu a terme aquesta acció de màrqueting.