• Empresa
  • 'Venda de proximitat', nou segell Caprabo

'Venda de proximitat', nou segell Caprabo

Els clients dels supermercats tindran la garantia de la Generalitat

Segell de 'Venda de proximitat'
Segell de 'Venda de proximitat'
Redacció
05 de Setembre de 2013
Act. 05 de Setembre de 2013

Caprabo ha presentat aquest dijous el nou segell Venda de proximitat, que servirà per identificar als seus supermercats els productes agroalimentaris catalans de producció pròpia. Per primera vegada, el segell tindrà la garantia del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural en la identificació dels productes agroalimentaris de proximitat als supermercats Caprabo, segons un comunicat de la Generalitat.

S'emmarca en la campanya anual de la cadena de distribució per fomentar la venda de productes catalans, que enguany compta amb 800 referències, un 10% més que l'any anterior, elaborades per 120 proveïdors del territori.

Més productors i més adeptes
A data d'avui, a Catalunya ja es disposa d'uns 2.000 productors inscrits i 40 agrupacions de productors registrades que inclouen molts més productors individuals.

Pel conseller Josep Maria Pelegrí, les xifres demostren "la necessitat que hi havia de regular una activitat existent, una activitat que cada cop té més adeptes entre ambdues parts, que reconeix el valor afegit d'uns productes, i que dinamitza moltes empreses capitals per a la nostra economia, empreses com Caprabo", segons recull el comunicat.