• Empresa
  • Les vendes online de Mango representen el 20% dos anys abans del previst

Les vendes online de Mango representen el 20% dos anys abans del previst

La cadena de roba es marca un nou repte i preveu arribar al 30% a finals del 2020

Las vendas online de Mango crecen un 30% en 2018 | iStock
Las vendas online de Mango crecen un 30% en 2018 | iStock
Redacció VIA Empresa
Barcelona
06 de Maig de 2019
Act. 06 de Maig de 2019

Les vendes online de Mango han suposat el 20% de la facturació el 2018, objectiu que s'ha aconseguit dos anys abans del previst pel grup de moda, que esperava fer-ho en quatre anys, segons ha informat la companyia en un comunicat.

 

La marca ha indicat que aquest tipus de vendes ha crescut al voltant d'un 30% el 2018 respecte a l'any passat i que preveu que segueixin augmentant i representar el 30% a finals del 2020, mentre que el 2019 esperen arribar al 25%.

 

La directora d'online i client a Mango, Elena Carasso, ha celebrat que el 2018 hagin "superat" les previsions que tenia la marca i ha assegurat que ja treballen per complir els objectius fixats per al 2020. "Hem aconseguit créixer el doble del que vam créixer el 2017 i això ens ha permès aconseguir l'objectiu del 20% en dos anys, en lloc d'en els quatre anys que vam estimar el 2016", ha sostingut.

Mango ven per internet en uns 80 països i la companyia ofereix enviaments a domicili al dia a les principals ciutats europees i en totes les províncies d'Espanya a través del seu servei de comerç electrònic.