Les vendes online de Mango han suposat el 20% de la facturació el 2018, objectiu que s'ha aconseguit dos anys abans del previst pel grup de moda, que esperava fer-ho en quatre anys, segons ha informat la companyia en un comunicat.
La marca ha indicat que aquest tipus de vendes ha crescut al voltant d'un 30% el 2018 respecte a l'any passat i que preveu que segueixin augmentant i representar el 30% a finals del 2020, mentre que el 2019 esperen arribar al 25%.
La directora d'online i client a Mango, Elena Carasso, ha celebrat que el 2018 hagin "superat" les previsions que tenia la marca i ha assegurat que ja treballen per complir els objectius fixats per al 2020. "Hem aconseguit créixer el doble del que vam créixer el 2017 i això ens ha permès aconseguir l'objectiu del 20% en dos anys, en lloc d'en els quatre anys que vam estimar el 2016", ha sostingut.
Mango ven per internet en uns 80 països i la companyia ofereix enviaments a domicili al dia a les principals ciutats europees i en totes les províncies d'Espanya a través del seu servei de comerç electrònic.