Veritas eco Food Service, filial del grup Veritas que opera al canal professional, ha doblat la seva presència en hotels en només un any. En l’actualitat ofereixen els seus serveis a més de 380 hotels que posen sobre la taula productes ecològics certificats als seus clients.
Aquestes xifres suposen un creixement del 106% respecte de les dades de fa un any. Es tracta d'un augment que el grup atribueix al canvi d’hàbits de consum dels clients després de la pandèmia motivats per l'interès en els productes saludables i compromesos amb el medi ambient.
Aquestes xifres suposen un creixement del 106% respecte de les dades de fa un any
Segons les dades de la filial, el volum de distribució hotelera actual multiplica gairebé per 11 el que la companyia tenia el 2019, on servia 35 hotels. Precisament, a partir del 2020, la companyia va presentar un servei de distribució a totes les cadenes hoteleres estatals, perquè en el moment de la nova obertura després de la pandèmia de la covid-19, tinguessin una alternativa en el marc del consum ecològic, saludable, sostenible i de proximitat.
Aquestes dades s'anuncien després del creixement de Veritas produït el 2022, que va tancar amb una facturació de 113 milions d'euros, assolint un creixement del 5,1% en comparació amb l’exercici anterior. Veritas, que disposa d'un total de 79 punts de venda físics amb la incorporació del nou supermercat obert a Arenys de Mar el dijous 6 de juliol, preveu obrir fins a 20 botigues en els pròxims tres anys.