Verse, la companyia de serveis de pagament digital amb seu a Barcelona i San Francisco, s'alia amb Triple per llançar el seu propi programa de cashback, una modalitat d'estalvi que permet a l'usuari recuperar una part dels diners de les seves compres. Amb aquesta sinergia, els usuaris de Verse que realitzin pagaments amb la VerseCard podran beneficiar-se de les ofertes i recompenses disponibles en els comerços físics i en línia amb els quals Triple manté un acord. Les opcions de cashback s'anuncien en la pròpia app i el cashback es realitza directament en el compte de Verse de cada usuari.
La tecnologia que ofereix Triple per dissenyar aquests programes de cashback és pionera perquè s'integra directament en les aplicacions financeres, com és el cas de Verse. Els percentatges de reembossament varien en funció de cada marca i producte, encara que solen situar-se entre el 3% i el 20% de cada compra. Més de 50 comerços de diferents sectors es troben adherits a aquest programa de cashback, entre els quals hi ha supermercats i establiments de restauració, moda i decoració, entre altres.
Valerio Ferrari, card operations manager de Verse, afirma que aquest és un dels "productes de targeta més complets del mercat. Una integració tècnica i eficaç que ens permet automatitzar el repartiment de recompenses per ús de targeta i ens dona accés a una infinitat de partners premium d'interès per als nostres usuaris”. Triple és partner estratègic de 13 entitats bancàries i fintechs, té actius 50 programes de cashback amb diferents companyies del sector retail i compta amb un volum de transaccions mensuals analitzades valorades en més de 300 milions d'euros.