VIA Empresa ha estat reconeguda a la Nit del Soci, organitzada per Sant Cugat Empresarial. La Casa Fuster Masia Sant Cugat ha estat l’escenari de trobada, que ha reunit prop de 150 representants de les empreses associades per reconèixer la trajectòria de les entitats que han realitzat accions rellevants per al territori, entre les quals també es troben Cugat Natura (FIATC Residències), BoehringerIngelheim, RocheDiagnostics i Moventia.
“Avui es tracta de fer una mena de refrigeri emocional”, ha anunciat JaumeVives, president de Sant Cugat Empresarial. “Davant una situació d’incertesa econòmica, social i d’un teatre polític que no adreça amb serietat els temes fonamentals, les empreses i els empresaris ens hem de reivindicar cada vegada que ens reunim, ja que som una part fonamental de la societat i absolutament imprescindible tant per a la riquesa com pel progrés de la societat”, ha afegit, tot defensant “el valor de la innovació, del talent, i de la passió”.
La 'Nit del Soci' ha reunit prop de 150 representants d'empreses que han realitzat accions rellevants per al territori
El reconeixement a "una manera de fer"
La Nit ha destacat el potencial econòmic i empresarial de la ciutat mitjançant les persones representants de les entitats reconegudes. “En aquesta trobada també s’està reconeixent una manera de fer i una tasca que fa VIA Empresa amb el teixit empresarial català”, ha apuntat ElenaBusquets, directora de VIA Empresa, qui ha fet menció al desè aniversari del mitjà: “10 anys en un diari digital es diu aviat, però és molt”.
La directora de VIA Empresa ha definit el moment del diari com “un moment molt màgic”, ja que enguany ha suposat “un salt endavant quant a expansió”, mantenint-se fidel a la seva filosofia: fer l'economia sexy. “Això ens ha portat uns molt bons resultats i unes audiències rècord”, ha afegit Busquets, qui també ha aprofitat l’ocasió per destacar el paper de l’edició basca, EnpresaBidea.
La intel·ligència és contagiosa
“Créixer com a mitjà de comunicació a Internet no és difícil, només hauríem de parlar del Piqué i la Shakira o del cas Rubiales”, ha valorat la directora de VIAEmpresa, ara bé, “fer-ho parlant d'economia, sí que té mèrit”. Segons Busquets, les claus han estat treballar la informació “a foc lent i amb un valor afegit, sense caure en la notícia pescaclics”, fer l’economia atractiva, i generar un debat i crear converses que donin lloc a una comunitat enriquidora: “creiem que la intel·ligència és contagiosa”, ha afegit.
Elena Busquets, directora de VIA Empresa: “Créixer com a mitjà de comunicació a Internet no és difícil, només hauríem de parlar del Piqué i la Shakira o del cas Rubiales, però fer-ho parlant d'economia sí que té mèrit”
En l’any del desè aniversari de VIAEmpresa, Busquets ha anunciat que pròximament es produiran “més salts” amb una clara intenció d’innovar. “El pòdcast és un dels nostres propers projectes”, ha apuntat la directora.