La marca Vicio, hamburgueseria 'food delivery' creada pel català Alex Puig, tancarà el 2022 amb unes vendes de 20 milions d'euros, el que suposa una facturació cinc vegades superior a la de l'any passat segons ha avançat l'empresa. "Estem molt contents de com està creixent l'empresa i d'haver pogut superar totes les expectatives que teníem dipositades per al 2022" ha assegurat Alex Puig, creador i coconseller delegat de Vicio.
L'expansió de la marca cap a Madrid ha estat clau en aquesta crescuda i és que segons el comunicat de l'empresa, el 47% de la facturació de Vicio enguany s'ha produït a la capital.
De la mateixa manera, Vicio ha anunciat una ronda de finançament per tal de fer créixer l'empresa els pròxims anys. Puig ha explicat que cal fer créixer la marca i apostar fort pel màrqueting i per això necessiten un múscul financer important. La idea és assolir una injecció d'uns 20 milions d'euros per potenciar el reconeixement de Vicio.
La idea de cara a l'any vinent és obrir 17 locals nous i arribar a set noves ciutats per anar expandint la marca. A Madrid també han d'obrir el seu primer restaurant, i és que la marca vol compaginar la seva tasca com a empresa de 'delivery' amb l'obertura de restaurants principals a les grans capitals de l'estat espanyol.