Vicio estrena aquesta setmana dues noves cuines a les zones de Sant Andreu i L'Hospitalet de Llobregat per poder lliurar les seves desitjades hamburgueses a domicili en més del 95% de l'Àrea Metropolitana de Barcelona. Aquestes dues noves obertures suposen la contractació de 40 persones, ampliant la seva plantilla a gairebé 100 empleats, segons ha explicat la mateixa companyia en un comunicat.
Aquesta nova aposta pretén consolidar el negoci i convertir a Vicio en un dels líders de restauració a Barcelona. L'objectiu de la companyia és passar de realitzar 7.000 hamburgueses a la setmana a més de 15.000 i tancar l'any amb una facturació de gairebé 4 milions d'euros. Les seves top vendes, com la clàssica Cheeseburger i la Cheeseburger Trufada o els seus diferents tipus de fries, així com la resta de productes de la seva carta se seguiran demanant en exclusiva a través de l'aplicació Glovo, a més de tenir l'opció de recollir en local.
La companyia, que va néixer en 2020 de la mà del guanyador de la setena edició de Masterchef, Aleix Puig, ha descrit la pròpia marca com "un concepte que ha revolucionat el món de les hamburgueses i la restauración digital". Malgrat els seus inicis completament digitals, Vicio es va mudar el passat juliol a un espai híbrid a Via Augusta en el qual a més de preparar les comandes a domicili es pot degustar els seus productes en el propi local.