• Empresa
  • Vueling augmenta l'oferta d'hivern després d'un estiu marcat per les vagues

Vueling augmenta l'oferta d'hivern després d'un estiu marcat per les vagues

L'aerolínia incrementa un 4% el nombre de places a Barcelona i cobrirà 84 rutes aquests mesos de temporada baixa

Un avió de Vueling aterra a l'aeroport del Prat | ACN
Un avió de Vueling aterra a l'aeroport del Prat | ACN
Europa Press
Barcelona
28 d'Octubre de 2019

Vueling ha augmentat un 4% la seva oferta de places, i supera així els nou milions de seients, a l'Aeroport de Barcelona, des d'on cobrirà un total de 84 rutes aquesta temporada d'hivern, que començarà el 9 de novembre i s'allargarà fins al març del 2020. L'aerolínia incrementa un 4% el nombre de places durant els mesos de temporada baixa després d'un estiu marcat per les vagues al Prat.

 

Aquest augment del 4% es tradueix en més de 349.000 seients addicionals pel que fa a l'anterior temporada d'hivern i les connexions internacionals són les més beneficiades per aquest increment, ha informat l'aerolínia aquest dilluns en un comunicat.

Així, Birmingham (Anglaterra), amb cinc freqüències setmanals, augmenta la seva capacitat amb un repunt del 37% i arriba així a les 40.500 places, mentre que Dakar (Senegal) creix un 69%, amb 13.380 places i dues freqüències setmanals.

 

Nuremberg (Alemanya) tindrà prop de 25.000 places amb un augment del 64% a través de tres freqüències setmanals, i la connexió portuguesa a Porto mostra un creixement d'un 60%, amb 17 freqüències a la setmana i 124.128 places disponibles.

Pel que fa a les rutes domèstiques, la ruta a Santander creix prop d'un 50% amb vuit freqüències setmanals que permeten superar els 60.000 seients, i també destaca l'augment en la connexió amb Santiago de Compostel·la, amb 155.904 (+33%) i 20 freqüències setmanals.

Operativa especial per Nadal

Pel que fa a la programació de Nadal, Vueling ofereix operatives especials, que connectaran Barcelona amb Gènova (Itàlia), Montpeller (França), Lilla (França) i Bucarest (Romania) en l'àmbit internacional, i amb l'illa canària de La Palma en l'àmbit domèstic.

La companyia aèria oferirà en global més de 14,1 milions de seients en aquesta temporada d'hivern a través de la seva pàgina web i d'agències intermediàries, cosa que suposa un augment del 3,6% i es tradueix en 480.000 places addicionals.