• Empresa
  • Vueling estudia abandonar la borsa

Vueling estudia abandonar la borsa

L'aerolínia catalana ho debatrà en la propera junta general d'accionistes

Un avió de Vueling a la pista de l'Aeroport de Lleida
Un avió de Vueling a la pista de l'Aeroport de Lleida
Agències
24 de Maig de 2013
Act. 24 de Maig de 2013
El consell d'administració de Vueling estudia l'opció de proposar en la propera junta d'accionistes l'aprovació d'una oferta d'exclusió de les accions de Vueling a la borsa a un preu de 9,25 euros per acció, superior a la cotització actual. La proposta l'ha presentat International Consolidated Airlines Group (IAG), que recentment s'ha fet amb el 90,5 % de l'aerolínia catalana.

Segons ha informat Vueling a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), el consell que se celebrarà aquest dijous al matí té previst tractar la proposta de sotmetre en la propera junta general d'accionistes –que es convocarà aquest mateix dijous– l'aprovació de l'exclusió de les accions de Vueling que estan en borsa.

IAG realitzarà aquesta operació a través de la seva societat Veloç Holdco, titular del 90,5 % de les accions de Vueling. L'aerolínia tornarà a fer una comunicació a la CMNV tan aviat adopti una decisió sobre aquest tema.