• Empresa
  • Vueling renova la cúpula després de la crisi de l'estiu

Vueling renova la cúpula després de la crisi de l'estiu

L'aerolínia basa la seva nova estratègia en una millor comunicació i atenció al client

L'aerolínia Vueling ha renovat gran part dels seus directius en els darrers anys
L'aerolínia Vueling ha renovat gran part dels seus directius en els darrers anys
ACN
05 d'Octubre de 2016
Act. 05 d'Octubre de 2016
Vueling ha anunciat canvis en la seva cúpula directiva, després que la companyia aèria patís aquest estiu una crisi de cancel·lacions que van afectar milers d'usuaris a l'aeroport de Barcelona-El Prat.

El nou Comitè de Direcció estarà format pel President de la companyia, Javier Sanchez-Prieto, i set directors d'àrea, tres més que en l'anterior etapa de Vueling. S'incorporen Mike Delehant, com a Director d'Estratègia i responsable del Pla de Transformació i Calum Laming, com a Director d'Experiència de Client. També entren a l'aerolínia Rodolfo Oliveira, nou responsable d'Experiència Client; Patricia González com a responsable d'Atenció al client; Warren Gravell, responsable del Centre de Control d'Operacions; Rubén Camberos com a responsable de Programació de Tripulacions; i Carlos Montesinos com a responsable de Tripulacions de Cabina i Servei a bord.

Es produeixen també algunes incorporacions a l'àrea Comercial "amb l'objectiu de reforçar els processos interns i adaptar-los a la mida actual de la companyia". Al projecte se sumen Luis Galí, com a responsable de Màrqueting i Estratègia Comercial, i Iliana Cruz com a nova responsable de Pricing & Revenue Management.

Vueling ha afirmat en un comunicat que "el pilar principal per a Vueling en aquesta nova fase és el d'Experiència del Client. L'objectiu és el de reforçar tots els processos relacionats amb el passatger, en tots els punts de contacte, des de la compra dels bitllets fins a l'arribada al seu destí. La finalitat és oferir una experiència fiable a totes aquelles persones que dipositen la seva confiança en la companyia".

Més de dos mesos amb normalitat operativa
Vueling ha destacat en el comunicat que porta "més de deu setmanes operant amb normalitat" i que "el passat mes setembre va obtenir uns ràtios de puntualitat mitjana en línia amb els de l'aeroport de Barcelona–El Prat (85%)", així com uns ràtios de regularitat d'acord amb els estàndards de la indústria, amb un 99,8%.