Wallbox, proveïdor de solucions de càrrega intel·ligents per a vehicles elèctrics, inaugura la seva primera botiga física a Barcelona. Amb un concepte de botiga experiencial, la cotitzada catalana permetrà als seus clients "conèixer, experimentar i adquirir la solució de càrrega intel·ligent idònia per al seu vehicle elèctric" amb l'ajuda dels experts de l'empresa.
La nova botiga de Wallbox està ubicada dins la seu corporativa de la companyia, a la Zona Franca de Barcelona. Segons ha destacat l'empresa, els clients que triïn l'atenció presencial de Wallbox podrà provar el conjunt dels productes que ofereixen, des dels mateixos carregadors fins al software de gestió de la càrrega intel·ligent. Els compradors, a més d'adquirir els productes, podran gestionar a la botiga mateixa la seva instal·lació als seus domicilis.
Segons la CMO de Wallbox Bárbara Calixto, l'empresa busca amb aquesta nova botiga "posar tota l'expertise a la disposició del consumidor, apropar-nos-hi i entendre millor les seves necessitats". El contacte amb els potencials clients, assegura Calixto, és un dels factors més rellevants del nou espai, i els permetrà adaptar "els productes, el màrqueting i el procés de venda".
L'accés directe dels clients a les solucions respon a la necessitat del mercat. Segons la mateixa companyia, el 80% de les recàrregues de vehicles elèctrics es porten a terme al domicili del propietari, i els clients busquen informació i assistència per les seves instal·lacions. "L'experiència d'usuari – conclou Calixto – és sovint tan important com la solució en si mateixa".