L'anunci d'Inditex sobre el llançament d'una nova botiga online global de Zara que tributarà a Espanya fa pujar les accions del grup fins el 5,2% per intercanviar-se a un preu de 26,31 euros cada una, el seu increment més gran de tot l'any. El web permetrà a Zara vendre a 106 nous mercats, que sumen un total de 202.
La major part dels nous mercats de la companyia es troben a l'Àfrica, concretament a països com Angola, Costa de Marfil, Senegal o Ghana, però també al Carib i Indonèsia, que podran comprar les col·leccions globals de dona, home i els més petits de Zara.
De moment, la botiga en línia està disponible en anglès i francès i ofereix, a més, un servei d'atenció al client. El president d'Inditex, Pablo Isla, ja va anunciar al setembre que el seu objectiu és que el 2020 totes les marques del grup estiguin disponibles a través d'internet i a tot el món.
Zara està present en 96 mercats, 49 d'ells integrats online. D'aquesta manera, les comandes realitzades a través del web poden ser rebudes a casa o bé es poden anar a buscar a la botiga més propera.