La startup especialitzada en l'optimització de la gestió eficient de les vacances, les absències, la presència i el control horari dels treballadors, Woffu, ha crescut un 90% el 2018 amb més de 705.000 euros de facturació en el seu quart any de vida.
La companyia, fundada el 2015, compta amb un negoci que genera de manera recurrent més de 65.000 euros i una cartera de clients creixent que demostra la fidelitat als serveis de valor afegir que ofereix l'empresa. Segons el cofundador i CEO de Woffu, Miguel Fresneda, "en haver doblat pràcticament els ingressos recurrents mensuals, que és la mètrica per antonomàsia de l'univers SaaS, hem doblat el valor de Woffu durant aquest any".
Woffu s'ha focalitzat durant el 2018 en la recerca de clients més grans i d'incrementar el seu volum de vendes. Conseqüentment, l'empresa ha aconseguit doblar el tiquet mitjà per empresa i la seva facturació. Fresneda sosté que "aquest 2019, superarem amb certesa el primer milió de facturació i l'objectiu preestablert supera l'1,1 milions euros" i afegeix que "accelerarem el nostre creixement gràcies a la venda a través del canal partners, la internacionalització europea i la ronda que esperem aixecar durant el primer semestre de l'any".
L'empresa ha passat de tenir 12 treballadors en un principi a comptar amb 22 actualment i, de cara al 2019, tenen per objectiu centrar-se en trobar 1,5 milions d'euros de capital per accelerar el seu creixement a Europa i doblar la plantilla.