• Flipdish entra a la lliga de les plataformes de 'delivery' a Espanya

Flipdish entra a la lliga de les plataformes de 'delivery' a Espanya

La pandèmia de la covid-19 ha provocat un augment de més d'un 25% en les comandes en línia dels clients de la plataforma

La plataforma Flipdish | Cedida
La plataforma Flipdish | Cedida
Redacción VÍA Emprendida
Barcelona
09 d'Octubre de 2020

Flipdish serà un gran competidor en el sector del delivery tant en restaurants com en cafès. Marques reconegudes com Subway, Tony Roma’s o Carl’s Júnior, ja compten entre els seus més de 2.000 clients a escala mundial. A Espanya creixen ràpidament i 500 restaurants ja són clients de la plataforma. Segons informen en un comunicat, la pandèmia de la covid-19 ha provocat un augment de més d'un 25% en les comandes en línia dels clients de Flipdish, ajudant a evitar la caiguda de consum i fins i tot el tancament de molts locals al país.

A Espanya, on va arribar fa una mica més d'un any, un dels clients pioners va ser grup Telemaki, qui, gràcies a la plataforma, va aconseguir esquivar la covid-19 mantenint la seva facturació gràcies al  delivery. Conegudes marques com Roman Pizza o Aloha Poke també són clients de Flipdish.

Amb una forta inversió a Espanya, Flipdish és un equip basat en Barcelona, que compta ja amb més de 15 persones. El responsable de la marca, Daniel Hernández, destaca que “ens hem convertit en un partner que aporta gran valor a un sector que ha sofert molt durant la covid però que ha trobat en Flipdish un nou canal per a reinventar-se i fer el salt al sector en línia", al mateix temps que explica que "nosaltres treballem amb tota mena de restaurants i negocis d'alimentació: cadenes de marques internacionals, cadenes de marques locals, restaurants independents… i donem el mateix servei a cadascun d'ells amb el mateix entusiasme”.

La principal diferència amb altres empreses vinculades al sector del take away i delivery és que Flipdish té com a objectiu principal contribuir a la construcció de marca dels propis restaurants, augmentar els seus beneficis i convertir als seus clients en habituals, a través d'una gestió pròpia de les comandes online.