Glovo, l’app que permet als usuaris comprar, rebre i enviar al moment qualsevol producte dins d’una mateixa ciutat, ha llançat a Barcelona el servei SuperGlovo, un supermercat online.
Es tracta d’un servei integrat dins de la mateixa plataforma de Glovo que permetrà als clients rebre la seva compra del supermercat de forma immediata o programar l’entrega a l’hora que l’usuari indiqui. SuperGlovo està destinat a compres setmanals o d’última hora i es pot demanar qualsevol producte que tingui cabuda en la caixa de Glovo, amb una capacitat de fins a 9 kg.
El servei està disponible les 24 hores del dia, cada dia de la setmana. L’enviament es realitza en menys d’una hora i té un cost fix de 3,90 euros, tot i que el primer enviament de cada usuari és gratuït, segons ha informat la companyia en un comunicat.
Barcelona és la primera ciutat on s’ha posat en marxa el projecte, tot i que s’anirà ampliant a la resta de ciutats on opera Glovo. A la ciutat catalana s’han habilitat ja set punts de recollida amb les principals marques de gran consum.
Cortés: "El projecte compta amb una logística optimitzada per ser el jugador més ràpid del mercat"
Segons el vicepresident d’operacions de Glovo, Arnau Cortés, “el projecte compta amb una logística optimitzada per ser, amb diferència, el jugador més ràpid del mercat i estem convençuts que facilitarem la compra setmanal del supermercat a tots els nostres usuaris de manera satisfactòria i eficient”.
L’app de Glovo està disponible a 11 ciutats espanyoles així com a Itàlia, França, Portugal, Santiago de Xile i Lima. La plataforma compta amb més de 300.000 usuaris i preveu superar els dos milions de comandes abans d’acabar l’any.