Glovo, l’app que permet comprar, rebre i enviar al momento qualsevol producte dins d’una mateixa ciutat, continua el seu procés d’expansió per Amèrica Llatina. Després d’haver entrat a Xile i el Perú a finals del 2017, en aquests primers tres mesos de l’any ha aterrat ja ha aterrat a Argentina i al Brasil.
L’empresa acaba d’iniciar les seves operacions a les ciutats brasileres de Sao Paulo i Río de Janeiro per convertir-se així en el “servei a domicili de molts comerços populars de les dues ciutats”, segons informen en un comunicat. Així mateix, Glovo ha començat a operar també aquest mes de febrer a Buenos Aires, amb 170 partners.
Segons informa la companyia, l’inici de les operacions a Amèrica Llatina s’ha portat a terme en el marc d’una activitat de Joint Venture amb Cabify, companyia espanyola de serveis de mobilitat, amb base d’operacions a Buenos Aires.
Amb aquesta darrera expansió, Glovo ja opera en vuit països de tot el món i està present en 29 ciutats. Aquest 2018, la companyia espera superar més de 3 milions de comandes.
Glovo ja reparteix a Galícia
Així mateix, l’empresa també ha consolidat la seva presència a Espanya amb l’arribada a Vigo aquest mes de febrer. Vigo és la primera ciutat gallega en la qual Glovo opera i ja compta amb gairebé 70 partners. A més, la companyia ha ampliat a Vigo el seu acord amb McDonald’s per a realitzar el servei McDelivery, com ja es fa a altres ciutats en els quals opera.