• Glovo continua amb la seva expansió a Amèrica Llatina

Glovo continua amb la seva expansió a Amèrica Llatina

L’app de missatgeria express arriba a Brasil i Argentina i amplia les seves operacions a Espanya

Un dels repartidors de Glovo | Cedida
Un dels repartidors de Glovo | Cedida
Redacció VIA Empresa
Barcelona
06 de Març de 2018

Glovo, l’app que permet comprar, rebre i enviar al momento qualsevol producte dins d’una mateixa ciutat, continua el seu procés d’expansió per Amèrica Llatina. Després d’haver entrat a Xile i el Perú a finals del 2017, en aquests primers tres mesos de l’any ha aterrat ja ha aterrat a Argentina i al Brasil.

L’empresa acaba d’iniciar les seves operacions a les ciutats brasileres de Sao Paulo i Río de Janeiro per convertir-se així en el “servei a domicili de molts comerços populars de les dues ciutats”, segons informen en un comunicat. Així mateix, Glovo ha començat a operar també aquest mes de febrer a Buenos Aires, amb 170 partners.

Segons informa la companyia, l’inici de les operacions a Amèrica Llatina s’ha portat a terme en el marc d’una activitat de Joint Venture amb Cabify, companyia espanyola de serveis de mobilitat, amb base d’operacions a Buenos Aires.

Amb aquesta darrera expansió, Glovo ja opera en vuit països de tot el món i està present en 29 ciutats. Aquest 2018, la companyia espera superar més de 3 milions de comandes.

Glovo ja reparteix a Galícia

Així mateix, l’empresa també ha consolidat la seva presència a Espanya amb l’arribada a Vigo aquest mes de febrer. Vigo és la primera ciutat gallega en la qual Glovo opera i ja compta amb gairebé 70 partners. A més, la companyia ha ampliat a Vigo el seu acord amb McDonald’s per a realitzar el servei McDelivery, com ja es fa a altres ciutats en els quals opera.