L'empresa de missatgeria exprés Glovo serà l'encarregada de realitzar els enviaments a domicili de la cadena de menjar ràpid McDonalds, un servei que està operatiu a Barcelona i Madrid i que s'estendrà a altres ciutats espanyoles en els propers mesos.
El conseller delegat de l'empresa emergent, Oscar Pierre, ha expressat en un comunicat la seva satisfacció per la decisió de McDonalds de triar a la seva companyia per oferir el servei McDelivery.
A través de l'aplicació o de la web de Glovo, els clients de McDonalds podran escollir qualsevol producte del menú de la cadena nord-americana i rebre-ho a casa, independentment del cost de la comanda.
El servei estarà disponible durant l'horari d'obertura dels establiments McDonalds que ofereixen aquest servei, inclosos aquells que obren les vint-i-quatre hores.
Els usuaris d'aquest nou servei, a més, podran seguir l'enviament gràcies a la geolocalització, saber quin missatger lliurarà la comanda o programar la data i hora de la recepció.
Glovo és una aplicació que permet comprar, recollir i enviar al moment qualsevol producte dins d'una mateixa ciutat. Compta amb més de 200.000 usuaris i 2.500 socis i a dia d'avui el servei està disponible a les àrees urbanes de Barcelona, Madrid, València, Saragossa, Sevilla, Màlaga, Milà i París, encara que està previst ampliar-lo i obrir en noves ciutats en les properes setmanes. De fet, la startup ha anunciat recentment que ja treballa a Badalona, Santa Coloma, Cornellà, Sant Just, Esplugues, Sant Joan Despí i Sant Feliu de Llobregat.