La startup catalana Housfy ha aconseguit un milió d'euros de finançament gràcies a un préstec participatiu convertible. La companyia, fundada per Albert Bosch, Miquel A. Mora i Carlos Blanco (a través de Nuclio Venture Builder), ja va rebre 700.000 euros eun una ronda d'inversió al juliol per expandir-se per tota Espanya i arribar a un altre país d'Europa.
Segons ha explicat la startup en un comunicat, els principals participants d'aquest nou finançament són membres de l'accionariat de Housfy, que ja van invertir en la ronda de juliol. A aquesta inversió se sumen els fundadors de Social Point, i Iñaki Ecenarro, cofundador de Trovit. A més, el préstec convertible també compta amb la participació d'un family office britànic.
“Aquest finançament arriba amb l'objectiu de seguir augmentant el volum de negoci de la plataforma i expandir-nos dins del mercat PropTech” comenta Bosch, CEO i cofundador de l'empresa. Segueix afegint “el nostre objectiu inicial era captar mig milió però, gràcies al ràpid creixement de Housfy, traduït en un 27% mensual, hem aconseguit un milió d'euros”.
Actualment la startup tanca la venda de dos immobles de mitjana al dia la qual cosa la situa entre les agències més grans d'Espanya. A més, promet vendre un habitatge en menys de 90 dies, encara que en alguns casos ha aconseguit fer-ho en tan sol 28. La venda es tanca en una mitjana de 40 dies, molt per sota de la mitjana en les agències espanyoles, que és de 6 mesos. En el comunicat, l'empresa destaca que Housfy ha aconseguit un estalvi de 2 milions d'euros als seus clients, la qual cosa suposa una mitjana de 12.000 euros estalviats per immoble venut.