• Innovació
  • Automatització, la publicitat perfecta per a les xarxes socials

Automatització, la publicitat perfecta per a les xarxes socials

Adsmurai llança una eina que connecta els catàlegs de productes amb els anuncis dinàmics de Facebook i Instagram

Adsmurai genera cinc milions d'imatges per dia | iStock
Adsmurai genera cinc milions d'imatges per dia | iStock
Redacción VÍA Emprendida
Barcelona
20 de Novembre de 2018

Automatitzar la publicitat per aprofitar al màxim les oportunitats. La importància d'amortitzar la tecnologia per automatizar l'oferta de productes d'interès en el moment i el lloc adequat s'estableix com a un factor clau sobretot per esdeveniments de concentració de compra online com el Black Friday o l'Alibaba Single Day i l'Amazon Premium Day. Precisament per això, Adsmurai llança el seu tercer producte tecnològic al mercat, el Feed Composer, que té per objectiu connectar els catàlegs de productes amb la publicitat dinàmica de Facebook i Instagram "generant milers d'anuncis perfectes", segons informa la companyia.

L'automatització dels anuncis permet a les companyies abraçar totes les possibilitats i afegir-hi variables com regles de venda, variacions creatives o l'estoc en temps real, entre moltes altres coses. Gràcies a aquesta tecnologia, Adsmurai és capaç de gestionar 200 productes per segon i generar cinc milions d'imatges de productes al dia, xifres que té previst doblar de cara el 2019.

Només sis companyies a tot el món estan reconegudes amb el segell oficial de Facebook per a aquestes tecnologies. Adsmurai ha estat l'encarregada de fer arribar el producte a Espanya, on 30 grans marques principalment del sector del retail ja l'utilitzen. De fet, segons la companyia, això "canviarà la forma en què les marques fan publicitat" i, a més, els anuncis tradicionals "en què unes poques creativitats generalistes es llancen a tots els públics per igual quedaran enrere".

Adsmurai gestiona campanyes de publicitat digital per un valor de 200 milions d'euros en vendes per reconegudes marques de retail i ho fa a través de l'automatització i l'optimització de campanyes a les xarxes socials.