Amazonha llançat aquest dimarts a Espanya, França i Itàlia el seu servei de música sota demanda Amazon Music Unlimited, que permet accedir a un catàleg de més de 50 milions de cançons per un preu de 9,99 euros al mes.
Amb aquest llançament, Amazon competirà amb altres plataformes de música sota demanda com Apple Music o Spotify. L’aplicació, que es va llançar primer als Estats Units, el Regne Unit i Alemanya, ha tingut molta bona acollida, segons ha informat la companyia en un comunicat.
La nova aplicació està disponible per dispositius Fire, iOS, Android, web, PC i Mac. Els subscriptors poden elegir cançons i discos concrets o bé descobrir música nova gràcies a les recomanacions personalitzades d’Amazon. Els usuaris també podran gaudir de continguts personalitzats, sense anuncis ni interrupcions, que poden escollir en funció del gènere, del seu estat d’ànim o per artista o dècada.
Des de l’aplicació mòbil, també es podran descarregar cançons, discos i playlists del catàleg d’Amazon als seus dispositius per escoltar-les sense connexió a Internet.
Entre les principals funcions de la plataforma destaca la pàgina d’inici, que mostra els continguts seleccionats per l’equip editorial d’Amazon Music amb la finalitat que els usuaris coneguin les novetats musicals i els continguts més populars i recomanats.
Ofertes especials amb subscripció
La companyia també ha informat que, encara que la plataforma de música en streaming està oberta a qualsevol usuari, els membres d’Amazon Prime podran gaudir de diverses ofertes, com una oferta de llançament per temps limitat de 10 euros de crèdit promocional en la seva subscripció.
A més, els membres Prime poden beneficiar-se d’una tarifa reduïda en realitzar un únic pagament de 99 euros si se subscriuen a un pla anual, la qual cosa equival a un cost mensual de 8,25 euros.
D’altra banda, l’empresa ha creat la tarifa família d’Amazon Music Unlimited, que permetrà accedir a l’aplicació a fins a sis membres d’una mateixa família per 14,99 euros al mes.