Centenars de productes amb una sola característica en comú: la innovació. Amazon llança a l'Estat espanyol Lauchpad, una nova botiga especialitzada en productes únics creats per startups europees i de tot el món. Joguines, articles per a la llar o de bellesa són algunes de les propostes ja disponibles per als clients en aquest espai.
Per la banda de les companyies, la nova plataforma ha de permetre a les empreses emergents espanyoles la millor comercialització i distribució dels seus productes. Per això se'ls ofereix pàgines personalitzades, eines de màrqueting, servei d'atenció al client d'Amazon, integració a AmazonPrime i accés a la xarxa logística global de la companyia.
"Amazon Launchpad permet a les startups ser reconegudes a l'Estat espanyol més ràpidament i ajuda al fet que els seus productes siguin descoberts pels milions de clients d'Amazon arreu del món" afirma Javier Alvira, director de marketplace d'Amazon.es.
Alguns exemples d'empreses emergents espanyoles a Amazon Launchpad són Andone (bosses multiusos 2 en 1 per a carrets de bebè), CerQana (un telèfon intel·ligent destinat a persones grans o nens, amb accés remot i seguiment GPS), Ivy Health (bàscula d'anàlisi corporal i solucions de salut mòbils) o Janabebe (adaptadors per al seient del cotxe per a nounats i bebès).
Amazon Launchpad es va crear l'any 2015 i està disponible als Estats Units, Canadà, l'India, la Xina, Japó. França, Alemanya i Regne Unit i Espanya. La plataforma ha servit per llançar 2.100 startups, 85 de les quals han superat el milió d'euros en vendes. Per ajudar a projectar aquestes empreses, Amazon ha treballat conjuntament amb 100.000 firmes especialitzades en capital de risc i plataformes de crowdfunding.