• Innovació
  • Els clients del Sabadell podran pagar amb Apple Pay

Els clients del Sabadell podran pagar amb Apple Pay

L'entitat financera ofereix un nou servei de transaccions en línia que reforça la seguretat i la privadesa de les operacions

El Banc Sabadell assegura un servei segur i ràpid a través d'Apple Pay
El Banc Sabadell assegura un servei segur i ràpid a través d'Apple Pay
Redacción VÍA Emprendida
Barcelona
03 de Juliol de 2018
Act. 04 de Juliol de 2018

Banc Sabadell ofereix des d’aquest dimarts als seus clients Apple Pay. L'entitat destaca en un comunicat que, amb la inclusió de l'aplicació en els seus serveis, integra així un sistema de pagament mòbil més ràpid i senzill, amb totes les garanties de seguretat i privadesa. El servei ja està disponible per a targetes Visa i Mastercard emeses per Banc Sabadell.

 

Tal com indica la directora de Serveis Financers de Banc Sabadell, Anna Puigoriol, “oferir Apple Pay reforça el compromís de Banc Sabadell amb la innovació constant. La posada en servei d’Apple Pay ens permet seguir oferint productes i serveis de qualitat, que a més a més garanteixin la màxima seguretat i privadesa amb una gran experiència de compra”.

La seguretat i la privadesa són la clau d’Apple Pay. Quan els consumidors fan servir una targeta de crèdit o de dèbit amb Apple Pay, els números de targeta reals no s’emmagatzemen en el dispositiu ni en els servidors d’Apple. En comptes d’això, s’assigna un número únic de compte del dispositiu, es xifra i s’emmagatzema de manera segura en l’element segur del dispositiu. Cada transacció està autoritzada amb un únic codi de seguretat dinàmic. Apple Pay també es pot utilitzar per a compres online a través d’apps i de webs.

 

És tota una aposta que, segons Puigoriol, referma la posició del Banc Sabadell com "un referent en el món dels mitjans de pagament, que està en evolució contínua, i per seguir-ho sent hem de reforçar el suport mòbil com a factor clau”. L'entitat financera manté en aquests moments en el mercat un volum proper als 6 milions de targetes, en xifres de maig del 2018, amb un increment de l’11% interanual en facturació.