L'empresa automobilística Seat i l'operador de solucions en l'àmbit de la mobilitat urbana especialitzat en la gestió d'aparcaments Saba han presentat Droppit, una aplicació mòbil que permetrà a l'usuari realitzar la compra en un supermercat virtual i rebre la comanda directament al propi automòbil estacionat en un aparcament de la companyia.
Segons asseguren ambdues empreses en un comunicat conjunt, la prova pilot d'aquest projecte, en la qual col·laboraran el marketplace de supermercats Deliberry i l'empresa de missatgeria Glovo, es durà a terme en dos aparcaments gestionats per Saba a la ciutat de Barcelona -el de Pau Casals i el de Lluís Companys- i tindrà una durada de sis mesos.
En la primera fase de Droppit, disponible per a dispositius iOS i Android, el client podrà realitzar i rebre els seus articles a través de Deliberry, qui realitzarà la compra a la botiga física i lliurarà les comandes al vehicle del client. Així mateix, l'usuari podrà contactar amb Glovo per a l'enviament d'encàrrecs de tot tipus a qualsevol dels dos aparcaments de Saba. El client lliurarà les claus del vehicle al personal de Saba, que seran els encarregats d'acompanyar el repartidor, identificar l'automòbil i dipositar-ne la compra a l'interior. En un futur, la intenció de les companyies és que mitjançant empremta digital, els empleats del servei puguin accedir al vehicle.
"Solucions com Droppit són capaces d'oferir una experiència personalitzada i de valor per a l'usuari. Amb aquest tipus d'iniciatives, Seat vol seguir reforçant la seva aposta per la digitalització al voltant del cotxe", ha assegurat l'encarregada de Desenvolupament de Negoci de Seat, Arantxa Alonso.
Droppit s'emmarca dins de l'acord de col·laboració que Luca de Meo, president de Seat, i Josep Martínez Vila, conseller delegat de Saba, van tancar el passat mes de maig durant el Saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona. L'objectiu d'aquesta aliança suposa la incorporació de Saba en l'ecosistema digital de Seat per al desenvolupament de serveis associats al vehicle i a l'aparcament. "És per Saba un pas més en l'oferta de serveis de valor afegit per al client, tenint la innovació i la mobilitat sostenible com a principals eixos d'actuació, avançant en l'acord signat amb Seat el passat mes d'abril i contribuint així a accelerar noves iniciatives en l'ecosistema de serveis de mobilitat", ha assegurat Martínez Vila.