El 5x1 de les apps de viatges

Sygic Travel permet idear, planificar, reservar, guiar-se i explicar un viatge sense sortir de l'aplicació

Sygic Travel reuneix tot el que cal per un viatge en una sola app
Sygic Travel reuneix tot el que cal per un viatge en una sola app
Redacción VÍA Emprendida
29 d'Abril de 2016
Act. 29 d'Abril de 2016
Un informe del 2014 de Webtrends Analytics va revelar que els viatgers solen utilitzar una mitjana de 6,5 dispositius i llocs web durant la fase de cerca inicial del seu viatge, encara que n'hi ha alguns que consulten fins a 38 llocs web en total. L'auge d'eines dissenyades per millorar aquesta experiència l'ha convertit en un procés més complex.

Amb aquesta idea al cap, Sygic, el líder global en aplicacions de navegació per GPS, pretén ser la primera empresa a crear una aplicació integral que abasta totes les fases del viatge. La nova Sygic Travel vol ser un 5x1. Una sola aplicació per agafar la idea d'un destí, planificar-ne la ruta, fer les reserves pertinents, utilitzar el GPS durant l'estada i, mentrestant, compartir l'experiència a les xarxes socials.



La companyia, els GPS de la qual ja tenen 130 milions d'usuaris al món, aplica el seu pensament innovador per ajudar als viatgers en totes les fases de planificació del viatge. D'aquesta manera, Sygic Travel ofereix la informació i els serveis més rellevants per guiar els clients des de l'inici, quan decideixen a quin destí volen anar, durant el viatge en si i en l'etapa final, quan comparteixen les vivències al seu entorn. Els usuaris poden buscar, planificar i reservar els seus viatges, i fins i tot pagar-los directament, a través de l'aplicació.

Gràcies a la integració amb serveis com Parkopedia, Booking.com i Yelp, els usuaris poden trobar places d'aparcament o reservar hotels, entre altres coses. Sygic també es connecta a Facebook per informar als viatgers sobre els propers esdeveniments perquè així puguin aprofitar al màxim les seves vacances. El canal de xarxes socials permet als usuaris descobrir noves experiències a tot el món, així com compartir vivències personals, rutes, fotos i vídeos.



A l'espera de la realitat virtual
A més a més, Sygic està desenvolupant actualment una eina de realitat virtual que permet als clients passejar per la destinació de les seves vacances, de manera que puguin familiaritzar-se amb la zona i prendre millors decisions a l'hora de reservar una destinació o una altra. Així doncs, els usuaris aviat podran explorar les recòndites ribes de les Illes Maldives i observar l'agitada vida dels carrers de Hanói còmodament des de casa.

Les eines de navegació amb instruccions de veu pas a pas, capdavanters en el sector, els mapes sense connexió i els serveis en línia, entre altres funcions, seguiran estant disponibles. No obstant això, aquest nou gir en l'estratègia de l'empresa permetrà que els usuaris gaudeixin de més eines al llarg de l'any perquè puguin explorar millor nous horitzons.

"Sygic millora l'experiència integral del viatge perquè ajuda els nostres clients en cada pas", afirma el fundador de Sygic i CEO Michal Štencl. "Les nostres aplicacions per GPS sempre han guiat als viatgers en la seva ruta, ara aquest servei s'amplia des de la fase inicial de planificació de les vacances fins al final del viatge".

Sygic Travel es pot descarregar de forma gratuïta per iOS i Android; i la companyia afegirà noves funcions al paquet de viatge al llarg de l'any.