
28
de Novembre
de
2016
Un cop consolidat el Black Friday en la ment dels consumidors, el comerç a casa nostra ataca el Cyber Monday. Conceptes americans que s'adopten per tal d'estimular les vendes les setmanes prèvies al Nadal, i que aquest dilluns ens convidaran a fer despesa a través d'Internet. Ara bé, si el Cyber Monday va néixer com un concepte per comprar a través de l'ordinador de l'oficina el que havia quedat pendent durant el Black Friday, ara no cal esperar a arribar a la feina. Tres de cada deu espanyols ja realitzen les seves compres a través del mòbil. A més, un estudi elaborat per Bluumi determina que la majoria dels usuaris prefereixen comprar a través d'apps que en pàgines webs adaptades.
L'assimilació dels processos de compra a través dels smartphones s'està completant a Espanya. L'any passat les vendes a través del mòbil van créixer en un 97%, mentre que aquest any ja ha superat el 50% respecte a la dada anterior, la qual cosa suposarà un creixement durant els propers dos anys, gràcies a l'existència d'apps mòbils que faciliten el procés.
La companyia ha confirmat que "el 78% dels usuaris se senten més còmodes" realitzant compres a través d'apps mòbils abans que en pàgines webs adaptades per smartphones.
"L'experiència d'usuari és un factor clau a l'hora de vendre a través d'Internet. Molts usuaris utilitzen els seus terminals mòbils com a eina de consulta ràpida a l'hora de buscar informació d'un producte, però està comprovat que si a més de consulta, gràcies a una app pot comprar aquest producte, el procés de vendes s'agilita", explica el cofundador de Bluumi, Álvaro Millán.
El sector retail afronta una transformació digital i l'experiència d'usuari és un factor clau. Les webs de qualsevol sector que vulgui vendre hauran d'adaptar-se als telèfons intel·ligents. "Google ja va fer un pas important en el seu últim canvi d'algorisme de posicionament a favor de l'experiència d'usuari (...) Les aplicacions seran fonamentals per al cercador demostrant així una vegada més que prioritza la UX (experiència d'usuari) eficaç", ha assegurat.
En els propers dos anys Bluumi espera que la despesa comercial en apps es consolidi. Des de la companyia expliquen que aplicacions com "Amazon, Alibaba i altres aplicacions de venda estan demostrant la importància del smartphone en l'hàbit de consum dels espanyols".
Així mateix, s'espera que la transformació digital arribi a altres sectors com la banca, assegurances i telecomunicacions. "Aviat veurem noves i més eficaces aplicacions d'interacció entre el consumidor i la marca. Algunes empreses ja han començat aquesta transformació digital mòbil", conclou Millán.
L'assimilació dels processos de compra a través dels smartphones s'està completant a Espanya. L'any passat les vendes a través del mòbil van créixer en un 97%, mentre que aquest any ja ha superat el 50% respecte a la dada anterior, la qual cosa suposarà un creixement durant els propers dos anys, gràcies a l'existència d'apps mòbils que faciliten el procés.
La companyia ha confirmat que "el 78% dels usuaris se senten més còmodes" realitzant compres a través d'apps mòbils abans que en pàgines webs adaptades per smartphones.
"L'experiència d'usuari és un factor clau a l'hora de vendre a través d'Internet. Molts usuaris utilitzen els seus terminals mòbils com a eina de consulta ràpida a l'hora de buscar informació d'un producte, però està comprovat que si a més de consulta, gràcies a una app pot comprar aquest producte, el procés de vendes s'agilita", explica el cofundador de Bluumi, Álvaro Millán.
El sector retail afronta una transformació digital i l'experiència d'usuari és un factor clau. Les webs de qualsevol sector que vulgui vendre hauran d'adaptar-se als telèfons intel·ligents. "Google ja va fer un pas important en el seu últim canvi d'algorisme de posicionament a favor de l'experiència d'usuari (...) Les aplicacions seran fonamentals per al cercador demostrant així una vegada més que prioritza la UX (experiència d'usuari) eficaç", ha assegurat.
En els propers dos anys Bluumi espera que la despesa comercial en apps es consolidi. Des de la companyia expliquen que aplicacions com "Amazon, Alibaba i altres aplicacions de venda estan demostrant la importància del smartphone en l'hàbit de consum dels espanyols".
Així mateix, s'espera que la transformació digital arribi a altres sectors com la banca, assegurances i telecomunicacions. "Aviat veurem noves i més eficaces aplicacions d'interacció entre el consumidor i la marca. Algunes empreses ja han començat aquesta transformació digital mòbil", conclou Millán.