
22
de Gener
de
2015
Act.
18
de Març
de
2015
La xarxa social per a professionalsLinkedin ha donat a conèixer un any més les paraules i expressions que més es repeteixen en els perfils dels seus usuaris i que cada vegada passen més desapercebudes als ulls de possibles contractants.
A nivell espanyol, doncs, les 10 paraules més repetides en els perfils dels usuaris de LinkedIn són:
Per ajudar als seus usuaris a destacar entre la resta, LinkedIn, que compta ja amb més de 332 milions d'usuaris a nivell global i més de 6 milions a Espanya, recomana fer servir paraules més específiques i no tan generalistes. Les paraules tan generals no ajuden a crear una marca personal sòlida o a destacar entre la multitud.
Tots els professionals són creatius, motivats i apassionats
Segons l'estudi de LinkedIn, aquests són els termes més utilitzats pels usuaris tant internacionalment com a Espanya. Analitzant més a fons les descripcions que els treballadors espanyols fan de si mateixos, destaquen altres paraules com a especialitzat, multinacional i entusiasta, mentre que en altres països predominen altres expressions que denoten les ganes de seguir avançant i obrint nous camins, com a innovador o ambiciós.
A nivell espanyol, doncs, les 10 paraules més repetides en els perfils dels usuaris de LinkedIn són:
1. Creatiu 2. Motivat 3. Apassionat 4. Especialitzat 5. Responsable 6. Expert 7. Multinacional 8. Estratègic 9. Entusiasta 10. Amb dilatada experiència. |
Per ajudar als seus usuaris a destacar entre la resta, LinkedIn, que compta ja amb més de 332 milions d'usuaris a nivell global i més de 6 milions a Espanya, recomana fer servir paraules més específiques i no tan generalistes. Les paraules tan generals no ajuden a crear una marca personal sòlida o a destacar entre la multitud.
Tots els professionals són creatius, motivats i apassionats
Segons l'estudi de LinkedIn, aquests són els termes més utilitzats pels usuaris tant internacionalment com a Espanya. Analitzant més a fons les descripcions que els treballadors espanyols fan de si mateixos, destaquen altres paraules com a especialitzat, multinacional i entusiasta, mentre que en altres països predominen altres expressions que denoten les ganes de seguir avançant i obrint nous camins, com a innovador o ambiciós.