Avisar a l’empresa de què comences la jornada laboral quan estàs fora del centre de treball pot ser complicat. I per a la companyia també es fa més difícil tenir un control dels seus treballadors. Per això, el grup SPEC-Octime ha creat Outside Works, una app que permet al personal desplaçat del seu lloc de feina fitxar des del mòbil.
“Gràcies a aquest tipus d’eines de mobilitat, l’empresa obté informes més fiables de productivitat i, d’altra banda, es redueix el temps que el treballador ha de dedicar a reportar la seva activitat fora de l’oficina, amb la qual cosa també es veu augmentada la seva productivitat”, expliquen des de l’empresa.
L’app Outside Works, disponible per a iOS i Android, permet a les empreses gestionar els horaris i jornades laborals del personal desplaçat, com és el cas de comercials, repartidors o personal de manteniment, entre d’altres. A més, l’usuari pot accedir a consultes com calendaris, marcatges, comptadors de saldos i altres procediments com si estigués al seu lloc de feina.
Així mateix, per tal de respectar la privacitat dels treballadors, totes les transaccions realitzades a través de l’aplicació, incloent-hi l’opció de geolocalització, les fa únicament el treballador procedeix.