• Innovació
  • hello.app anuncia un crowdfunding de 300.000 euros per llançar la seva aplicació mòbil

hello.app anuncia un crowdfunding de 300.000 euros per llançar la seva aplicació mòbil

L'objectiu del crowdfunding, que s'obrirà el pròxim 20 de març, és completar la ronda de dos milions oberta a inicis d'enguany

Álvaro Pintado i Alexander Baikalov CEO i CTO de hello.app | Cedida
Álvaro Pintado i Alexander Baikalov CEO i CTO de hello.app | Cedida
Redacción VIA Empresa
Barcelona
12 de Març de 2024
Act. 12 de Març de 2024

hello.app anuncia un crowdfunding de 300.000 euros, amb possibilitat d'ampliació, per complementar la ronda de finançament de dos milions d'euros llançada a inicis d'enguany. L'operació, que s'obrirà el pròxim 20 de març a la plataforma Seedrs, requerirà una inversió mínima de 1.000 euros. El seu CEO, ÁlvaroPintado, ha aclarit que l'objectiu principal “és poder treure l'aplicació mòbil com més aviat millor a Google Play i IOS perquè els usuaris no només puguin pujar informació, sinó també emmagatzemar dades de la xarxa a canvi d'una recompensa monetària”.

 

Durant els darrers mesos, la plataforma ha fet diverses passes estratègiques: des de la compra del seu domini web per valor de 107.000 euros fins a l'obertura d'una ronda de finançament per valor de dos milions, passant per una ronda d'inversió de 170.000 euros. Avui dia, hello.app ja compta amb inversors com ara IESE, ESADE, Castiventures o Bcombinator.

hello.app va adquirir el seu domini web per 107.000 euros

"D'aquí a poc, els nostres dispositius podran reemplaçar les grans granges de servidors centralitzats”, assegura Pintado. Per aquest motiu, el jove emprenedor ha apostat per hello.app, un ecosistema de web3 geo-redundant, xifrat, de codi obert i controlat pels mateixos usuaris. El CEO apunta que “si la gent pogués veure en una pantalla el valor monetari real d'allò que val tota la seva informació a Internet li donarien molta més importància”.

 

De moment, en tan sols tres mesos, hello.app ja ha reunit un total de 150.000 usuaris i la plataforma ha experimentat un creixement d'un 2.500%. Així, es planteja un futur prometedor tant per al programari com per a Pintado, qui es troba, de mica en mica, més a prop d'un dels principals objectius econòmics de la iniciativa: assolir un valor d'un bilió d'euros i convertir-se en un unicorn en els pròxims tres anys.