• Innovació
  • IA, Neuromarketing i Big Data: les claus per conquerir el nou consumidor a Autentica 2024

IA, Neuromarketing i Big Data: les claus per conquerir el nou consumidor a Autentica 2024

Experts i directius d'empreses com Glovo, Grupo La Reina, i Sushi Panda, compartiran solucions i estratègies per atraure i fidelitzar els clients a Auténtica 2024

Autentica 2024 congregarà més de 7.000 professionals | Cedida
Autentica 2024 congregarà més de 7.000 professionals | Cedida
Redacción VIA Empresa
12 de Juliol de 2024
Act. 12 de Juliol de 2024

Autentica 2024 acollirà els dies 16 i 17 de setembre una nova edició del Gastromarketing Forum. Coorganitzat amb Aplus Gastromarketing, aquest esdeveniment reunirà destacats experts en màrqueting i gastronomia per revelar les claus que milloren la imatge de les empreses del sector.

El Gastromarketing se centra a identificar l'evolució dels gustos del consumidor, adaptant-se a un nou perfil de client més exigent i buscant comoditat i experiències úniques. Durant dos dies, destacats top speakers de diversos camps discutiran les tendències emergents i estratègies innovadores per marcar la diferència, a més de presentar noves eines per optimitzar processos i casos d'èxit amb què inspirar els negocis.

Una de les claus d'aquesta edició és la integració de la intel·ligència artificial al sector de la restauració. Es podrà descobrir com la IA, juntament amb l'anàlisi de Big Data i l'aplicació d'estratègies de neuromàrqueting, poden esdevenir eines poderoses per al desenvolupament del negoci en el sector gastronòmic.