
29
de Febrer
de
2016
Act.
01
de Març
de
2016
Els hàbits de compra dels consumidors estan canviant i Internet s'ha convertit en un gran canal de negoci. Cada vegada són més els emprenedors que aposten per la xarxa per vendre i posicionar al mercat un producte o servei. Un clar exemple és Manzanapolis, que aspira a ser el portal de referència per la compravenda de productes Apple de segona mà.
Una comunitat segura, fiable i transparent
Segons expliquen des del portal, el comerç online i la compra-venda de béns de segona mà estan guanyant terreny a les compres tradicionals, com succeeix ara també amb la compra de productes tecnològics. De fet, dades publicades i recollides per la plataforma, sis de cada 10 europeus revenen els seus objectes, dos de cada tres compren productes d'ocasió i, en general, és aproximadament el 30% el que recorre al mercat de béns usats.
La start-up, liderada per Albert Ruiz i Mario Espósito, dos professionals que van decidir apostar pel emprenedoria empresarial, es focalitza en productes Apple de segona mà i garanteix una comunitat segura, fiable i transparent. "Volem facilitar l'accés a productes de qualitat a qualsevol persona de qualsevol edat i creiem fermament en la reutilització com a valor fonamental del nostre projecte" afirma Ruiz.
Funcionament senzill
El venedor segueix un procés per publicar el seu producte en el qual un motor de recomanació li suggereix un preu de mercat per vendre el seu producte. Una vegada publicat, Manzanapolis verifica la veracitat dels anuncis i troba un comprador. Tant interessats com a venedors indiquen on volen que es reculli o lliuri el producte; també poden utilitzar les franquícies dels seus proveïdors logístics. Quan el comprador ha rebut el producte, té tres dies per verificar que si està en correcte estat.
Manzanapolis funciona en tota la geografia espanyola i, segons expliquen els seus creadors, està previst que en els mesos d'estiu la plataforma estigui operativa en altres països.
Des que va llançar el mes de setembre, el portal, que està totalment preparat per a dispositius mòbils, compta ja amb més d'1.000 usuaris registrats, més d'1.000 visites al dia, i en 3 mesos han dut a terme més de 100 transaccions.L'empresa, finançada amb fons propis, recentment ha iniciat una ronda d'inversió que esperen tancar abans de tres mesos.
Una comunitat segura, fiable i transparent
Segons expliquen des del portal, el comerç online i la compra-venda de béns de segona mà estan guanyant terreny a les compres tradicionals, com succeeix ara també amb la compra de productes tecnològics. De fet, dades publicades i recollides per la plataforma, sis de cada 10 europeus revenen els seus objectes, dos de cada tres compren productes d'ocasió i, en general, és aproximadament el 30% el que recorre al mercat de béns usats.
La start-up, liderada per Albert Ruiz i Mario Espósito, dos professionals que van decidir apostar pel emprenedoria empresarial, es focalitza en productes Apple de segona mà i garanteix una comunitat segura, fiable i transparent. "Volem facilitar l'accés a productes de qualitat a qualsevol persona de qualsevol edat i creiem fermament en la reutilització com a valor fonamental del nostre projecte" afirma Ruiz.
Funcionament senzill
El venedor segueix un procés per publicar el seu producte en el qual un motor de recomanació li suggereix un preu de mercat per vendre el seu producte. Una vegada publicat, Manzanapolis verifica la veracitat dels anuncis i troba un comprador. Tant interessats com a venedors indiquen on volen que es reculli o lliuri el producte; també poden utilitzar les franquícies dels seus proveïdors logístics. Quan el comprador ha rebut el producte, té tres dies per verificar que si està en correcte estat.
Manzanapolis funciona en tota la geografia espanyola i, segons expliquen els seus creadors, està previst que en els mesos d'estiu la plataforma estigui operativa en altres països.
Des que va llançar el mes de setembre, el portal, que està totalment preparat per a dispositius mòbils, compta ja amb més d'1.000 usuaris registrats, més d'1.000 visites al dia, i en 3 mesos han dut a terme més de 100 transaccions.L'empresa, finançada amb fons propis, recentment ha iniciat una ronda d'inversió que esperen tancar abans de tres mesos.