Domma és la primera femtech del Sud d'Europa que neix amb el propòsit d'atorgar salut i benestar a la dona madura, començant per aquelles que es troben en transició menopàusica. Per això, la companyia busca acabar amb l'estigmatització de la menopausa, etapa que implica un terç de la vida de tota dona i visibilitzar aquesta fase mitjançant un enfocament activista i integratiu.
Amb seu a Barcelona, Domma va ser creada a finals del 2021 per les emprenedores Mireia Roca i Cristina Martínez, que van comptar amb el suport d'Antai Ventures. A més, amb tan sols sis mesos de vida i a causa de l'interès despertat, la startup compta amb més de 7.000 usuàries, una ràtio de satisfacció del 91% i està treballant en una ronda seed. La tecnològica ofereix solucions holístiques a les dones madures mitjançant un model de negoci basat en l'experiència. Mitjançant una plataforma digital D2C, la companyia integra productes 100% naturals d'elaboració pròpia dissenyats per reduir la simptomatologia pròpia del desajust hormonal de la menopausa- i el servei d'acompanyament expert i individualitzat a cada dona.
Mireia Roca, cofundadora i co-CEO de la companyia, manifesta que “Domma arriba per visibilitzar i recolzar un període pel qual passarem cadascuna de nosaltres. Cada dona és un món i no hi ha dues menopauses iguals. Per això, l'organització posa el focus en l'acompanyament individualitzat i integra les solucions més apropiades per als desequilibris hormonals a causa de la maduresa".