• Innovació
  • Neix Wondy, el portal de bellesa de LetsBonus

Neix Wondy, el portal de bellesa de LetsBonus

La plataforma digital de comerç llança una secció especialitzada en benestar amb més d'un miler de serveis

Els propietaris de LetsBonus, Juan Luis Rico i Joan Pina
Els propietaris de LetsBonus, Juan Luis Rico i Joan Pina
Europa Press
27 de Novembre de 2015
Act. 26 de Gener de 2016
LetsBonus, plataforma digital de comerç local a Espanya i Sud d'Europa, ha anunciat el llançament de Wondy, el seu nou web de reserva en línia de serveis de bellesa i benestar en els millors centres i salons de Madrid i Barcelona, segons ha informat l'empresa en un comunicat.

En concret, el llançament respon a l'estratègia d'especialització vertical del grup anunciada el mes d'octubre passat i satisfà la gran demanda rebuda en la seva pestanya de Salut i Bellesa, la qual ha registrat més de 700.000 compradors únics i una mitjana de més de 15.000 compres mensuals.

Joan Pina, que ha liderat el disseny i llançament de Wondy, serà el seu conseller delegat: "El mercat de la bellesa a Espanya mou més de 3.000 milions d'euros i és un sector que està en una fase digital molt poc madura", ha indicat.

"Per a Wondy suposa una gran oportunitat ja que LetsBonus és un dels grans actors en el sector de la bellesa digital a Espanya. La tendència de recerca de serveis de bellesa i benestar en plataformes digitals té un creixement exponencial, i cada vegada més des del mòbil", ha recordat.

Wondy incorpora al seu equip el soci fundador d'UnPlan10, Jorge Mateu, que s'uneix al projecte com a director de Desenvolupament de Negoci: "El repte de la digitalització a Espanya suposa una oportunitat de creixement per a Wondy. A més, tenim com a suport la posició avantatjosa de LetsBonus i experiència de l'equip perquè una web d'aquestes característiques sigui un èxit", ha explicat Mateu.