Netflix als 'Stories'

La plataforma d'streaming' estrena funcionalitat i permet compartir el seu contingut via Instagram

Netflix ha canviat completament la costra manera de consumir contingut audiovisual
Netflix ha canviat completament la costra manera de consumir contingut audiovisual
Redacción VÍA Emprendida
Barcelona
28 de Gener de 2019

Video Instant Café Cinema segueix en peu després de 38 anys d'activitat. El videoclub més antic de l'Estat espanyol, situat al carrer de Viladomat, ha aconseguit mantenir la seva activitat després d'iniciar una campanya de finançament col·lectiu que ha reunit 40.000 euros provinents de 630 mecenes. Amb tot, com aquest establiment en queden pocs, ja que la majoria ens hem passat a la comoditat de l'streaming, modalitat en la qual Netflix és l'abella reina. De fet, en pocs anys aquesta plataforma s'ha tornat omnipresent a les nostres vides, fins al punt que ara vol colar-se al nostre Instagram Stories.

 

"Sempre intentem fer que sigui més fàcil per als nostres usuaris compartir els títols de Netflix que més els agraden i així ajudar els seus amics i seguidors a descobrir un contingut nou del qual gaudir. Esperem que els nostres usuaris gaudeixin d'aquesta nova funció!", expliquen des de la companyia. 

 

El funcionament és senzill, qui vulgui fer recomanacions als seus amics a través d'aquest mitjà només ha de pitjar la icona compartir a l'app de Netflix i seleccionar Instagram Stories. Després podrà jugar amb els fons, adhesius i el text perquè la publicació quedi al seu gust i clicar "Enviar". Fàcil i ràpid. Això sí, cal tenir un iPhone.​

1,1 milions d'usuaris en 3 anys

Amb aquest moviment continua la consolidació de la plataforma d'streaming a l'Estat espanyol, la qual ha tancat recentment un acord de col·laboració amb Movistar. L'empresa, que va iniciar la seva trajectòria l'any 1997 a Califòrnia com un videoclub virtual que enviava les pel·lícules per correu postal, va començar a operar a Espanya el 2015 i ja compta amb més d'1,1 milions de subscriptors.