Nomo, la plataforma fintech "all-in-one" que integra tots els serveis financers i eines de gestió de negoci de pimes, autònoms i freelancers, tanca l'any aconseguint els 100.000 usuaris. Aquesta dada triplica el nombre d'usuaris que tenien l'any anterior, segons ha explicat l'empresa en un comunicat. Tot i ser una startup interna creada pel Grup Banc Sabadell, treballa de manera independent i compta amb un equip propi. Banc Sabadell aposta per la plataforma amb una inversió de 2,5 milions d'euros per potenciar el seu creixement, al llarg del 2021, segons ha explicat la mateixa startup.
Aquesta operació permetrà a Nomo desenvolupar noves funcionalitats vinculades a serveis financers i ampliar la plantilla fins als 30 treballadors.
Durant la crisi del coronavirus, Nomo ha crescut un 30% de mitjana cada mes respecte als mesos anteriors. Aquest creixement demostra que Nomo ha convertit aquesta crisi en una oportunitat perquè autònoms i pimes digitalitzessin la gestió del seu negoci i poguessin centrar-se a fer créixer el seu negoci, estalviar temps i diners.
Nomo permet la digitalització il·limitada de despeses i factures amb una sola foto i la creació i enviament de pressupostos i factures. La plataforma també permet afegir el compte bancari per a visualitzar a temps real la tresoreria del negoci i conciliar la comptabilitat amb els moviments bancaris. A més a més, la companyia permet crear i enviar factures als clients i portar el control dels pagaments i de les factures pendents de cobrament.