
L’agència de màrqueting digital B2B nothingAD fa un pas de gegant en la seva evolució amb una inversió de 800.000 euros destinada a la creació de nADIA®, una suite pròpia de solucions basades en intel·ligència artificial. Aquest desenvolupament estratègic suposa una transformació profunda dels processos interns de l’agència i un important salt qualitatiu en els serveis que ofereix als seus clients, que pertanyen a sectors com l’industrial, l’energètic o l’educatiu.
El projecte va néixer de la detecció d’una necessitat al mercat: les eines d’IA genèriques no s’adaptaven als desafiaments específics dels sectors B2B. Davant d’aquesta realitat, l’equip de nothingAD va posar en marxa, el 2023, una divisió pròpia de recerca i desenvolupament encapçalada pel seu CFO, Alex Rodríguez. Fruit d’aquesta aposta, ja s’han desenvolupat solucions com una eina SEO per a WordPress i una plataforma d’optimització per a campanyes PPC, amb l’objectiu d’estendre-les aviat a sistemes com Magento, Shopify o HubSpot.
El Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI) ha avalat la viabilitat del projecte amb un préstec de 600.000 euros, que se suma als 200.000 aportats per l’agència. Aquesta injecció econòmica permetrà impulsar la recerca i el desenvolupament d’eines d’anàlisi predictiva i la implementació d’un sistema automatitzat de planificació de mitjans.