Treballar en la indústria de la tecnologia i les comunicacions és un repte que fa que la vida no sigui avorrida. Raó per la qual us presentem algunes de les tendències de comunicacions al núvol per a les empreses modernes perquè estigueu a l'última.
Equips
Fa pocs anys, mantenir els equips al dia i actualitzar-los amb les últimes informacions i objectius empresarials solia estar limitat a una o dues hores a la sala de reunions un dia a la setmana. Actualment, el programari de col·laboració està revolucionant la forma en què les empreses modernes es comuniquen, mantenint als usuaris en contacte permanent i creant un entorn de treball col·laboratiu i remot que permet els usuaris treballar més productivament des de qualsevol lloc i dispositiu. Els programes de col·laboració en equip ajuden a apuntalar les estratègies de transformació digital d'una companyia i són una gran inversió per al futur.
Unified Communications as a Service (UCaaS)
És una solució de telefonia basada en el núvol que utilitza tots els serveis de comunicació de la seva empresa, com veu, web i videoconferència, correu de veu, correu electrònic i xat, i els allotja en el núvol a la qual es pot accedir en qualsevol moment des de qualsevol dispositiu compatible amb accés a internet. Des de la perspectiva del que maneja informació comercial i col·labora amb una gran quantitat d'usuaris diferents cada dia, aquesta és una solució ideal que els permet estar connectats amb col·legues i clients durant tot el dia, augmenta la seva flexibilitat i rendiment i redueix dràsticament les despeses de desplaçament. Des d'una perspectiva gerencial, redueix els costos de manteniment fins a un 52%, millora la productivitat del personal fins a un 60% i ofereix un augment del 59% en l'eficiència en general.
CPaaS
Aquesta és una solució que s'ha convertit en una necessitat per a qualsevol empresa moderna que busqui mantenir-se per davant de la competència. En els negocis moderns, la simplicitat és de vital importància i l'èxit depèn en gran mesura de com una companyia pugui comunicar-se amb els seus clients per determinar exactament què és el que necessiten i quina és la millor i més eficient forma d'aconseguir-ho. És per això que va en augment l'ús de les Plataformes de Comunicacions com a Servei (CPaaS), que permeten als usuaris navegar a través de les diverses funcions i extreure informació rellevant amb un mínim esforç.
Internet de les coses (IOT)
Internet està evolucionant contínuament i va lligada a la transformació digital tant en els entorns comercials com de consum. Des dels televisors que mirem i la roba que fem servir, fins a qualsevol tipus de màquina i els sistemes de seguretat que protegeixen les nostres llars o negocis a la nit, estan o estaran en el futur connectades i controlades per internet. És una clara indicació de com internet evoluciona constantment i és una gran part de la transformació digital en els diferents entorns. És per aquesta raó que fins al 96% de les empreses té previst utilitzar IOT en els pròxims tres anys, amb un 68% que ja ha invertit.
Intel·ligència Artificial (AI)
De la mateixa manera, com IOT, AI també està tenint un impacte decisiu en les taxes de rendiment de les empreses modernes i realment està enlairant a res amb els ingressos de la IA per al mercat d'aplicacions empresarials a tot el món que s'espera augmentin de 1.000 milions d'euros el 2018 a 32 mil milions en 2025. Encara que la tecnologia d'IA ja s'ha establert en el mercat de consum amb aplicacions com Siri, que brinden respostes molt necessàries a multitud de preguntes, l'avançada tecnologia de reconeixement de veu, els algoritmes intel·ligents d'aprenentatge automàtic i els robots de xat han convertit a AI en una eina intel·ligent i poderosa per a millorar l'experiència del client en línia, en aplicacions o en trucades i especialment dins d'un centre de contacte.
WebRTC
Fa una dècada, els missatges predictius encara es consideraven revolucionaris, ara la gent es comunica principalment de manera gratuïta a través d'aplicacions com WhatsApp, o cada vegada més, a través de protocols Web real Time Communication (WebRTC) com Facebook XAT que permeten als usuaris connectar-se mitjançant trucades d'àudio / vídeo en temps real, amb alta qualitat i directament des d'un navegador web. Aquesta és una solució que està creixent ràpidament en popularitat i podem esperar veure-ho exercint un paper molt més vital en les comunicacions comercials durant els pròxims anys.
Resumint, a mesura que la tecnologia continua evolucionant, també ho fan les expectatives, les necessitats i les demandes de les persones. Quan Apple va llançar el seu primer iPhone amb l'eslògan "això és només el començament", després de diversos anys podem apreciar quanta raó tenien.