Les entrades del Primavera Sound ja no es podran imprimir. El festival de música ha decidit prescindir del paper i es converteix en el primer amb abonaments només per mòbil. Primavera Sound ha arribat a un acord amb l'aplicació per a esdeveniments DICE per vendre els tiquets només a través d'aquesta plataforma.
L'objectiu és lluitar contra la revenda d'entrades, ja que DICE utilitza un sistema pel qual cada entrada va associada al telèfon del comprador i no es poden vendre a tercers. El tiquet no apareix al telèfon fins unes hores abans de l'inici del festival, fet que impossibilita la revenda, segons un comunicat de Primavera Sound. Un altre dels propòsits d'aquesta aliança és millorar l'experiència dels assistents.
20è aniversari
La novetat es posarà en funcionament a la propera edició del Primavera Sound a Barcelona, que compleix 20 anys. La fi de les entrades en paper també arribarà a tots els esdeveniments de Primavera Sound a Europa: el NOS Primavera Sound Porto, Primavera Tours i el club Nitsa de Barcelona.
El fundador de Primavera Sound, Pablo Soler, considera que els principals avantatges d'aquesta nova manera de gestionar les entrades és "una seguretat altíssima per al fan i el promotor, una fantàstica experiència d'usuari, una atenció cuidada als clients i l'eliminació de tot ús de paper".
DICE aterra a Barcelona
Aquest acord també ha suposat el llançament de la plataforma DICE a Barcelona i al conjunt d'Espanya. El conseller delegat de DICE, Phil Hutcheon, resumeix així la presentació de la seva empresa: "Hem analitzat tots els problemes de la venda d'entrades i els hem resolt des de la perspectiva dels fans. Fem que comprar entrades sigui molt senzill i després utilitzem la nostra infromació per ajudar-los a descobrir esdeveniments del seu interès".